Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
]-taken: schoolwerk op min win 8.1, office 16 vlot draaien met enkele achtergrond taken, surfen, mailen, that's bout it
Wat is je budget?
300 euro en wil hiermee het beste voor die prijs kunnen kopen qua stevigheid, gebruiksgemak, ips-scherm, levensduur, doorverkoopwaarde binnen 2 jaar(einde studie), design is bijzaak maar leuk meegenomen...
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop moet bijna elke dag mee naar school in mijn rugzak (eastpak) ik aim voor iets dat +/- max 37 cm is op 25 cm dat zijn ongeveer de eastpak dimensies denk ik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zou graag hebben dat jullie kiezen voor de merken die zich bewezen hebben op het gebied van laptops/notebooks.
Iig alvast enorm bedankt voor suggesties.
Wat ga je met je laptop doen?
]-taken: schoolwerk op min win 8.1, office 16 vlot draaien met enkele achtergrond taken, surfen, mailen, that's bout it
Wat is je budget?
300 euro en wil hiermee het beste voor die prijs kunnen kopen qua stevigheid, gebruiksgemak, ips-scherm, levensduur, doorverkoopwaarde binnen 2 jaar(einde studie), design is bijzaak maar leuk meegenomen...
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop moet bijna elke dag mee naar school in mijn rugzak (eastpak) ik aim voor iets dat +/- max 37 cm is op 25 cm dat zijn ongeveer de eastpak dimensies denk ik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zou graag hebben dat jullie kiezen voor de merken die zich bewezen hebben op het gebied van laptops/notebooks.
Iig alvast enorm bedankt voor suggesties.