Toon posts:

Software update SL45

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het updaten van de Software versie krijg ik een foutmelding:

"error connecting mobile with egold"

Heb er nu versie 6 in zitten en ik zou graag na 16 of 19 willen maar bovenstaande melding verhinderd dit. Zowel onder "kale" DOS als onder windows.

Wie weet raad (er zit geen lock op het toestel).

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 22:13

4POX

Everybody is wired

Waarschijnlijk heb je niet een goeie kabel.. Ik weet niet hoe dat bij siemens zit.. Maar bij nokia heb je twee verschillende bussen.. De ene bus kan dingen die de andere bus niet kan en andersom .. Maar misschien heb ik het wel fout

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Als je me die software kan mailen of kan zeggen waar je het vandaan hebt kan ik het op mijne proberen. (ik heb nu ook v06)
En voor de vorige reactie: er zit een desktop station bij...

edit: een emailadres is dan wel handig: mistraldk@hotmail.com

Verwijderd

Ik heb laatst ook versie 16 erop gezet...
de grap is dat je nadat je gsm is uitgezet door die software een aantal keer op 't rode knopje moet drukken.
als 't goed gaat komt er iets als 'Tracecable with V4' ofzo te staan.. dat is al een stap in de goede richting :)
Je moet 't in ieder geval een aantal keer proberen en niet te snel opgeven.
als je dit trouwens met het meegeleverde houdertje van de SL45 probeert te doen, is 't ERG belangrijk dat je het 3e pinnetje van links even afplakt met 'n stukje plakband. dit is namelijk de voeding, en daardoor reageert je gsm wat anders dan wanneer hij aan een gewone datakabel hangt ;)

succes ermee en niet te snel opgeven enzo :)

Verwijderd

je kan toch ook gewoon even de stekkertjes uit je desktop-lader halen en alleen de data-kabel direct in je telefoon pluggen?

Verwijderd

Topicstarter
Kijk nu gaat het goed, inderdaad ff op aan/uit knopje drukken.

Heb het trouwens met een aparte data kabel gedaan, die telefoon houder vind ik te gammel en het moet wel goed gaan natuurlijk.

tnx voor de tip.

En mistraldk check je postvak.

Verwijderd

ik heb nog niks maar dat komt nog wel. Welke software-versie heb je er nu op zitten?
En bij dat vernieuwen van de software, is dat makkelijk of juist niet?

Verwijderd

Waar download je die software updates dan eigenlijk?

Verwijderd

Op dinsdag 16 oktober 2001 15:38 schreef -KOD- het volgende:
Waar download je die software updates dan eigenlijk?
op illegale sites :+
t flashen van gsm kan legaal alleen maar door siemens gedaan worden :)

Verwijderd

Hmz volgens mij is t toch niet illegaal lijkt mij? die phone is gemaakt om hem extra features etc te kunnen geven... dus why not do it yourself...
Pagina: 1