Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen1581
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04-09 16:07
Ik zoek een?
(Game)Monitor

Wat is je budget?
Dit is afhankelijk van de kwaliteit. Ik ben best bereid max. 400€ uit te geven voor een goede monitor, zit er ten slotte de komende tijd tegen aan te kijken.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op dit moment heb ik een Xbox One en een laptop met een i5-6300HQ en een NVIDIA GTX 950M(https://tweakers.net/pric...-aspire-v5-591g-562r.html). Ik ben in de toekomst van plan een game-pc te kopen met een GTX 1060/1070/1080.

Mijn idee
Ik had zelf na een tijdje deze monitor gevonden: Acer B276HKA Zwart. Bij 4Launch is deze nu €200,- afgeprijsd, dus dat leek mij wel een goede deal.

Heeft er misschien iemand enige suggesties voor een monitor die goed te gebruiken is in combinatie met een Xbox One/GTX 950M en met een game-pc en/of ervaringen met deze monitor?
In het bijzonder ben ik ook benieuwd naar het feit of deze monitor te traag is qua responstijd en input lag. Iemand die hier ervaring mee heeft/mij er iets meer over kan vertellen?

Alvast bedankt,
Lars

[ Voor 11% gewijzigd door Zen1581 op 01-10-2016 15:32 . Reden: URL laptop ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Welke games wil je doen? Een game als CS:GO stelt toch wel andere eisen aan je scherm dan een RTS game.

Die Acer is waarschijnlijk wel een behoorlijk leuk ding, 27" 4k betekend lekker scherp bij normaal gebruik, en games kun je gewoon op 1080p draaien, zodat je niet krankzinnig veel GPU power nodig hebt.

Ik denk dat je qua scherm niet beters gaat vinden voor 400 euro, 144hz niet-TN schermen zijn allemaal duurder, op de pricewatch: Acer XZ271 Zwart na, welke voor 27" een vrij lage resolutie heeft.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen1581
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 04-09 16:07
Ik speel alles eigenlijk. Op de Xbox vooral de zware games, zoals Call of Duty, Battlefield en GTA, maar op de laptop dan weer veel RTS en simulatie, zoals Rome Total War 2 en Cities: Skylines.
Het is wel de bedoeling dat alles(zoveel mogelijk iig) naar de game-pc gaat switchen zodra ik die eenmaal heb en het liefst op 4K.

Bedankt voor je reactie in ieder geval.

[ Voor 21% gewijzigd door Zen1581 op 01-10-2016 00:27 ]