Goedenavond Tweakers,
Ik ben op zoek naar een 15' Gaming laptop. Windows 10. Games als BDO (Black Desert Online) op high/ultra-high.
80% van de tijd wordt de laptop dagelijks thuis gebruikt en vaak aangesloten op een extern scherm. (Het scherm moet nog aangeschaft worden, als daarover tips zijn, graag en alvast bedankt!)
Ik reis één keer in de drie maanden (voor een maand) naar het buitenland, gewicht niet heel belangrijk maar zou wel handig zijn)
Budget: €750-€900
Aantal voorkeuren:
- Hoge Graphic Card, indien mogelijk GTX 950/60 of GTX 1060/70
- SSD of combinatie van SSD-hardeschijf
- Laptop scherm kwaliteit graag boven gemiddeld.
- Minimaal geheugen 8gb indien mogelijk uitbreidbaar.
- Indien mogelijk nieuwste serie processor. (i7 serie 6-7 dacht ik)
Graag jullie mening/opties/tips en links waar ik eventueel het product kan kopen!
Alvast bedankt voor jullie moeite
Greetings,
Cilindor
Ik ben op zoek naar een 15' Gaming laptop. Windows 10. Games als BDO (Black Desert Online) op high/ultra-high.
80% van de tijd wordt de laptop dagelijks thuis gebruikt en vaak aangesloten op een extern scherm. (Het scherm moet nog aangeschaft worden, als daarover tips zijn, graag en alvast bedankt!)
Ik reis één keer in de drie maanden (voor een maand) naar het buitenland, gewicht niet heel belangrijk maar zou wel handig zijn)
Budget: €750-€900
Aantal voorkeuren:
- Hoge Graphic Card, indien mogelijk GTX 950/60 of GTX 1060/70
- SSD of combinatie van SSD-hardeschijf
- Laptop scherm kwaliteit graag boven gemiddeld.
- Minimaal geheugen 8gb indien mogelijk uitbreidbaar.
- Indien mogelijk nieuwste serie processor. (i7 serie 6-7 dacht ik)
Graag jullie mening/opties/tips en links waar ik eventueel het product kan kopen!
Alvast bedankt voor jullie moeite
Greetings,
Cilindor