Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:37
Ik ben op zoek naar een ploegen kalender met agenda functie of een agenda waar ik mijn ploegen in kan weergeven.

Zelf ik heb ik Flexr gevonden maar dat is te betalen.
Niet dat dit me tegenhoud maar ik ga liever af op ervaringen van andere gebruikers vooraleer over te gaan tot aankoop.

Bestaan er nog van dit soort apps (het liefst gratis of met een proef periode om het eerst te kunnen testen).

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via rens-br op 13-10-2016 08:43)

• Asterion
Heb de oplossing gevonden.
De standaard 'Google Agenda' heeft voor mij geholpen.

Ik wist niet dat dat ook een aparte app is.
Deze geeft dus wel alles weer per maand en laat zien wat er die dag te doen is.

Alle reacties

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-11 13:05
Ik zet mijn ploegen gewoon in Google Calendar... Of zoek je iets anders?

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 00:03
Ikzelf gebruik schift schedule. Het is niet de mooiste maar je kunt ge patroon ingeven en deze herhaalt hij altijd. Werkt goed.

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:35

13art

Moderator Mobile
Asterion schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:48:
Ik ben op zoek naar een ploegen kalender met agenda functie of een agenda waar ik mijn ploegen in kan weergeven.

Zelf ik heb ik Flexr gevonden maar dat is te betalen.
Niet dat dit me tegenhoud maar ik ga liever af op ervaringen van andere gebruikers vooraleer over te gaan tot aankoop.

Bestaan er nog van dit soort apps (het liefst gratis of met een proef periode om het eerst te kunnen testen).

Alvast bedankt!
Misschien moet je eerst even wat meer aangeven zoals waarom zoiets niet met een gewone kalender app kan, waar moet de app aan voldoen?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Asterion
superiscch schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:38:
Ik zet mijn ploegen gewoon in Google Calendar... Of zoek je iets anders?
Dat zou een mogelijkheid zijn.
Op een Samsung van een collega heeft hij dit ook kunnen instellen met een kleur. Zo is het heel overzichtelijk maar op mijn Huawei heb ik dat niet. Daar staat enkel een bolletje bij de dag waarop ik een afspraak heb.
hurricurry schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 08:13:
Ikzelf gebruik schift schedule. Het is niet de mooiste maar je kunt ge patroon ingeven en deze herhaalt hij altijd. Werkt goed.
Dat gebruik ik momenteel ook maar ik zoek iets dat mijn google kalender kan meesyncen in 1 app.
l3art schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 08:38:
[...]

Misschien moet je eerst even wat meer aangeven zoals waarom zoiets niet met een gewone kalender app kan, waar moet de app aan voldoen?
Mijn kalender app van huawei is niet zo heel uitgebreid.
Ik zie de dagen van de maand en de dag waarop een afspraak is wordt aangeduid met een bolletje.
Ik had dit graag overzichtelijke gewild met eventueel kleuren die ik aan een ploeg geef.

Wat ik al in mijn post schreef is dat ik op zoek ben naar een ploegen kalender dat ook mijn google kalender kan syncen zodat alles centraal staat ipv 2 apps te hoeven gebruiken.

Ik zou natuurlijk ook een gewone kalender app kunnen zoeken, daar had ik nog niet aan gedacht tot superiscch zei om het gewoon via google te doen.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik heb deze:
Google Play: Agenda Widget Plus 1,43€ totaal en totaal waard.
Google Play: Agenda Widget for Android

Resultaat als widget(opklikken = groot):
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/9276539/temp/kalender_voorbeeld%20-%20Copy.png

En ja tuurlijk kan die in het Nederlands en je hebt nog duizenden manieren om iets aan te geven in allerlei kleuren, stijlen en thema's.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

• TrJ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 22:52

TrJ

debian

Ik gebruik Addyourtemplate. Synct met Google

Acties:
  • Beste antwoord

• Asterion
Heb de oplossing gevonden.
De standaard 'Google Agenda' heeft voor mij geholpen.

Ik wist niet dat dat ook een aparte app is.
Deze geeft dus wel alles weer per maand en laat zien wat er die dag te doen is.
Pagina: 1