Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mainly gaan gamen op deze build maar ga ook werken met photoshop en video's bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een saldo van ongeveer €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis, toetsenbord en beeldscherm ga ik kopen nadat de build klaar is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een goede processor omdat ik ook CPU heavy games ga spelen, verder een goede videokaart voor games en video/photo rendering.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeur naar een bepaald merk, alhoewel ik wel al een paar onderdelen heb die ik er misschien in wil stoppen. Tips zijn welkom though.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau zou fijn zijn als het niet te luid is.
Ga je overklokken?
Niet nu maar misschien later.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb laats veel research gedaan naar goede componenten en ben op deze paar onderdelen uitgekomen, nu zit ik alleen vast met wat voor de rest goede onderdelen zouden zijn. Ook tips zouden graag welkom zijn. Thanks!
Ik wil mainly gaan gamen op deze build maar ga ook werken met photoshop en video's bewerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een saldo van ongeveer €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis, toetsenbord en beeldscherm ga ik kopen nadat de build klaar is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een goede processor omdat ik ook CPU heavy games ga spelen, verder een goede videokaart voor games en video/photo rendering.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeur naar een bepaald merk, alhoewel ik wel al een paar onderdelen heb die ik er misschien in wil stoppen. Tips zijn welkom though.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 345,95 | € 345,95 |
1 | Asus Z170 PRO GAMING | € 148,95 | € 148,95 |
1 | Asus STRIX-GTX980TI-DC3OC-6GD5-GAMING | € 758,- | € 758,- |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,04 | € 29,04 |
1 | G.Skill Ripjaws V F4-2400C15D-16GVR | € 81,- | € 81,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.362,94 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau zou fijn zijn als het niet te luid is.
Ga je overklokken?
Niet nu maar misschien later.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb laats veel research gedaan naar goede componenten en ben op deze paar onderdelen uitgekomen, nu zit ik alleen vast met wat voor de rest goede onderdelen zouden zijn. Ook tips zouden graag welkom zijn. Thanks!