Hi, sorry voor mijn slechte nederlands.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen in 1080p60 in high/ultra settings. Denk aan battlefield 1 en alle actuelle AAA games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefste is rond de 800€-900€ euro, niet veel hoger dan 1000€ als het niet moet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, keyboard en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb vroeger hier als amateur een gtx970 system gebouwed. Het probleem was wel frametime en whine coil. Deze keer weet ik dat 1060 goede frametime heeft, whine coil is zoveer ik gelezen heb lotterij. Daarom wil ik wel een geluidsdempende kast.
Wifi had ik vroeger ook niet, omdat de slot blokkert was. Deze keer wil ik wifi op mijn mainboard.
Sound is ook belankrijk (edit: belangrijk voor positional cues maar ook leuke grote soundstage voor musik), als mogelijk wil ik een soort dolby headphone, cmss3d of thx op de onboard sound ? is dat mogelijk ? Want vroeger heb ik extra de omni 5.1 gekocht daarvoor omdat geen plaats voor de soundkaart was wegen slot blokkering. Mijn laptop heeft bijvoorbeeld dolby headphone en die vind ik echt leuk voor een grote soundstage.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als mogelijk zo stil mogelijk, fans kan ik nog wel horen maar geen high frequentie whine coil. Daarvan krijg ik hoofdpijn, no go.
Ga je overklokken?
Ik heb geen idee van overklokken dus nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp met mijn system, ik heb er weinig verstand van en verlies snel de overzicht. En mijn eerste gtx970 system had zijn problemen die ik met jullie hulp graag oplossen wil.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen in 1080p60 in high/ultra settings. Denk aan battlefield 1 en alle actuelle AAA games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefste is rond de 800€-900€ euro, niet veel hoger dan 1000€ als het niet moet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Monitor, keyboard en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb vroeger hier als amateur een gtx970 system gebouwed. Het probleem was wel frametime en whine coil. Deze keer weet ik dat 1060 goede frametime heeft, whine coil is zoveer ik gelezen heb lotterij. Daarom wil ik wel een geluidsdempende kast.
Wifi had ik vroeger ook niet, omdat de slot blokkert was. Deze keer wil ik wifi op mijn mainboard.
Sound is ook belankrijk (edit: belangrijk voor positional cues maar ook leuke grote soundstage voor musik), als mogelijk wil ik een soort dolby headphone, cmss3d of thx op de onboard sound ? is dat mogelijk ? Want vroeger heb ik extra de omni 5.1 gekocht daarvoor omdat geen plaats voor de soundkaart was wegen slot blokkering. Mijn laptop heeft bijvoorbeeld dolby headphone en die vind ik echt leuk voor een grote soundstage.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als mogelijk zo stil mogelijk, fans kan ik nog wel horen maar geen high frequentie whine coil. Daarvan krijg ik hoofdpijn, no go.
Ga je overklokken?
Ik heb geen idee van overklokken dus nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp met mijn system, ik heb er weinig verstand van en verlies snel de overzicht. En mijn eerste gtx970 system had zijn problemen die ik met jullie hulp graag oplossen wil.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,50 | € 178,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150N Phoenix-WIFI | € 100,95 | € 100,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 281,90 | € 281,90 |
| 1 | Toshiba DT01ACA200, 2TB | € 67,51 | € 67,51 |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 155,95 | € 155,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 962,66 | |