Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Vraag
Alle reacties
vaag genoeg kan ik naar sommige 06 nummers gewoon wel imessage sturen...
Dit al gelezen en geprobeerd: If you can‘t send or receive messages on your iPhone, iPad, or iPod touch, en dan vooral "If contacts see your email address instead of your phone number when you send messages"?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Nou, ik heb nu idd precies dit:

het is me alleen niet duidelijk of dat goed of juist niet goed is

het is me alleen niet duidelijk of dat goed of juist niet goed is
Ik heb het op de exact zelfde manier staan als hierboven en heb geen problemen.
Mijn vermoeden is dat er iets anders fout gaat,bv geen internetverbinding.
Apparaat eens uit en aanzetten, opnieuw proberen op wifi en op mobiel internet.
Hou er ook rekening mee dat het aan de ontvangende partij kan liggen, probeer dus verschillende ontvangers en stuur jezelf ook eens een bericht.
Mijn vermoeden is dat er iets anders fout gaat,bv geen internetverbinding.
Apparaat eens uit en aanzetten, opnieuw proberen op wifi en op mobiel internet.
Hou er ook rekening mee dat het aan de ontvangende partij kan liggen, probeer dus verschillende ontvangers en stuur jezelf ook eens een bericht.
allemaal al tig keer gedaan...
Als ik being met een 06 nummer in te typen, dan zie ik een hele rits blauwe nummers (imessage), een hele rits groene (geen iOS) en een hele boel grijze...
Dat laatste is dus het probleem
Als ik being met een 06 nummer in te typen, dan zie ik een hele rits blauwe nummers (imessage), een hele rits groene (geen iOS) en een hele boel grijze...
Dat laatste is dus het probleem
iMessage deactiveren bij Apple en weer activeren wellicht?
https://selfsolve.apple.com/deregister-imessage
https://selfsolve.apple.com/deregister-imessage
ook al meermaals geprobeerd... van alle apparaten FT en iM uitgezet, uitgelogd, gereboot, weer ingelogd... nieks.... 
het is net of Vodafone zit te bokken
Maarja.. het is ontstaan toen ik de iphone 7 heb geconfigureerd en in gebruik heb genomen....
het is net of Vodafone zit te bokken
Maarja.. het is ontstaan toen ik de iphone 7 heb geconfigureerd en in gebruik heb genomen....
Pagina: 1