Nou deze man heeft ook weer na ongeveer 3 jaar een nieuwe laptop nodig.
Mijn huidige laptop is een Asus 15" N56VJ.
hij is echt aan vervanging toe, accu is al een jaar kapot valt na 1 minuut uit, hij een keer vanuit bed gevallen waardoor het scherm er half vast bij hangt.. en hij start vaak niet eens meer op als ik hem helemaal uitzet.
Ik ben dus een 15" gewend, ik zit ook te twijfelen om misschien een 13.3 aan te schaffen wat misschien fijner is op de bank. heb ik verder geen ervaring mee?
Stel het zou een 13.3 inch worden zal er in toekomst een 24/27 inch scherm bij komen om af en toe fijner op te werken.
Ik houd absoluut niet van wachten en wil een snelle laptop die ook over 2 jaar nog vloeiend werkt!
Wat ga je met je laptop doen?
Gebruik geen zware programma's.
Ik doe veel sportsbetten waardoor ik vaak 10-15 tabpagina's open heb staan.
Verder gebruik ik Excel en Word.
af en toe word de laptop aan de tv gehangen voor netflix
Wat is je budget?
zit te denken om onder de 900 te blijven, even afhankelijk van kwaliteit verhouding.
Ik houd van kwaliteit!
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hij blijft eigenlijk altijd thuis alleen verplaatsing van kamer>buiten terras>boven bureau .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het moet een Asus/lenovo/ of Apple worden.
Ik weet dus niet of ik voor een 15 of 13.3 inch model moet gaan.
Afhankelijk van jullie advies dan zou 13.3 inch voorkeur gaan naar een 2e handse macbook air.
waarom Apple?
Nou eigenlijk omdat ik het OS windows helemaal niks meer vind.
En ook opzoek ben naar een laptop die lang zijn kwaliteit behoud.
Ik heb altijd een iphone gehad en ben er zeer tevreden over.
2e hands, zijn er genoeg te koop voor 700/800.
En ik verwacht dat zo'n laptop ook wel makkelijk nog 4 jaar mee gaat.(waardoor beetje voorkeur)
Alleen weet niet of dit overrated is en dat ik veel goedkoper uit kan zijn voor mijn eisen.
Mijn huidige laptop is een Asus 15" N56VJ.
hij is echt aan vervanging toe, accu is al een jaar kapot valt na 1 minuut uit, hij een keer vanuit bed gevallen waardoor het scherm er half vast bij hangt.. en hij start vaak niet eens meer op als ik hem helemaal uitzet.
Ik ben dus een 15" gewend, ik zit ook te twijfelen om misschien een 13.3 aan te schaffen wat misschien fijner is op de bank. heb ik verder geen ervaring mee?
Stel het zou een 13.3 inch worden zal er in toekomst een 24/27 inch scherm bij komen om af en toe fijner op te werken.
Ik houd absoluut niet van wachten en wil een snelle laptop die ook over 2 jaar nog vloeiend werkt!
Wat ga je met je laptop doen?
Gebruik geen zware programma's.
Ik doe veel sportsbetten waardoor ik vaak 10-15 tabpagina's open heb staan.
Verder gebruik ik Excel en Word.
af en toe word de laptop aan de tv gehangen voor netflix
Wat is je budget?
zit te denken om onder de 900 te blijven, even afhankelijk van kwaliteit verhouding.
Ik houd van kwaliteit!
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, hij blijft eigenlijk altijd thuis alleen verplaatsing van kamer>buiten terras>boven bureau .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het moet een Asus/lenovo/ of Apple worden.
Ik weet dus niet of ik voor een 15 of 13.3 inch model moet gaan.
Afhankelijk van jullie advies dan zou 13.3 inch voorkeur gaan naar een 2e handse macbook air.
waarom Apple?
Nou eigenlijk omdat ik het OS windows helemaal niks meer vind.
En ook opzoek ben naar een laptop die lang zijn kwaliteit behoud.
Ik heb altijd een iphone gehad en ben er zeer tevreden over.
2e hands, zijn er genoeg te koop voor 700/800.
En ik verwacht dat zo'n laptop ook wel makkelijk nog 4 jaar mee gaat.(waardoor beetje voorkeur)
Alleen weet niet of dit overrated is en dat ik veel goedkoper uit kan zijn voor mijn eisen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2016 16:30 ]