iPad air 2 of iPad pro 9.7

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasjaaaa
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-04 18:50
Hallo allemaal
Ik ben van plan een iPad te kopen maar ben aan het twijfelen tussen de iPad air 2 en de iPad pro 9.7
Het is vooral de bedoeling om de krant , ebook te lezen , een spelletje te spelen , films te bekijken , online te gaan , mijn agenda te gebruiken , e-mails te bekijken, duolingo , Google drive enzo te gebruiken...
Ma er is nu ook een nieuwe software uit IOS 10 , maar ik heb al slechte ervaringen gelezen die de mensen hebben met hun iPad air 2 , dus betekent dat toch als ik de air 2 koop dat ik software ook automatisch heb op de air 2 ?
Wat iPad raden jullie mij aan? Wat zijn de voordelen en de nadelen van deze iPad ' s?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:21
En wat heb je zelf al uitgezocht dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip75
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08 21:21
Beide zijn prima apparaten. Welk budget heb je?
Om iOS10 hoef je je echt geen zorgen te maken.
Heb je ook al een mini overwogen?

Beste tip is om naar een winkel te gaan waar ze de apparaten hebben staan en ze eens te ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasjaaaa
  • Laatst online: 17-04 18:50
Ja , een mini lijkt me ook wel wat.
Maar kun je daar goed een ebook of de krant mee lezen of een filmpje bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

voor ebooks zou ik toch echt een e-reader nemen. Als je veel leest is dat vele malen prettiger dan een tablet.
En waarom zou je geen krant of een filmpje kunnen kijken met de mini?

Je moet zelf even bepalen wat prettig is. als ik jou zo hoor is een Pro niet voor jou
Zou gewoon voor een air gaan.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:25
Ik zat twee week geleden ook met dit "probleem". Het is gewoon wat je zelf wil. De pro is dik 250 euro duurder. Je krijgt daarvoor wel een flink snellere CPU en de pencil natuurlijk, maar de vraag is of je daar ooit gebruik van gaat maken.

Voor wat netflix/web/email/lezen voldoet een air 2 prima en bespaar je 250 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro J
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Van wat ik lees wil jij gewoon een iPad die goed werkt en waarmee je basale handelingen kunt verrichten. Dan lijkt mij het onlogisch dat je een iPad pro aan gaat schaffen die een flinke duit meer kost. Daarnaast is iOS 10 echt geen probleem. Ik sluit mij aan bij het eerder gegeven advies om eens een winkel in te lopen en ze te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemg2
  • Laatst online: 30-08 21:50
De iPad Pro heeft op dit moment zulke hoge specs, dat deze langer mee kan dan de iPad Air 2. Dus met het oog op de toekomst (zeg een jaar of 5) is dat ook nog wel een afweging. Denk hierbij vooral aan het besturingssysteem (ondersteuning voor updates...) en apps. De vraag is natuurlijk wel of de gemiddelde tablet 5 jaar goed blijft zonder kapot te vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
willemg2 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:33:
De iPad Pro heeft op dit moment zulke hoge specs, dat deze langer mee kan dan de iPad Air 2. Dus met het oog op de toekomst (zeg een jaar of 5) is dat ook nog wel een afweging. Denk hierbij vooral aan het besturingssysteem (ondersteuning voor updates...) en apps. De vraag is natuurlijk wel of de gemiddelde tablet 5 jaar goed blijft zonder kapot te vallen :)
Het loopt maar één generatie voor op de Air 2, dus dat de levensverwachting zoveel hoger is dat valt te betwijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Een Air 2 met iOS 9 nieuw kopen is zoeken naar een speld in een hooiberg. Een iPad gaat gerust 4 jaar of langer mee. Wissel je normaal sneller is een Air 2 te overwegen, anders zou ik zeker de Pro kiezen.

Als je geluid belangrijk vind is de Pro helemaal op eenzame hoogte :)

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemg2
  • Laatst online: 30-08 21:50
Jeffrey88 schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 01:17:
[...]

Het loopt maar één generatie voor op de Air 2, dus dat de levensverwachting zoveel hoger is dat valt te betwijfelen.
Het is inderdaad maar 1 generatie, maar de Pro is wel (bijna) 2x zo snel en heeft 2x zoveel grafische power...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 22:22
Oud tropic :P

[ Voor 164% gewijzigd door denver op 02-03-2017 14:47 ]

Pagina: 1