Muis klikt op ander beeldscherm tijdens fullscreen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobstar
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 16:52
Mijn vraag
Ik heb sinds een tijdje 2x Ultrawide monitor, en ik ondervind het probleem dat mijn muis tijdens sommige spelen nu ook tijdens fullscreen modes gewoon anar 2e scherm gaat en als ik dat ingame klik dan minimalizeert hij soms (afhankelijk van spel) of hij klikt op pictogrammen op 2e monitor

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Pro, LG Ultrawide 29" monitor

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Grotendeels van mensen op andere forums komt tot het antwoord: dan ontkoppel je toch je andere monitor als je gaat spelen..
vandaar dat ik dus dezelfde vraag hier ga stellen.

Ik heb al programmas gebruikt die je muis op 1 beeldscherm moeten houden maar heb er nog niet 1 gevonden die dat goed doet.

Kan iemand mij helpen :? zeer vervelend om niet meer met vrienden te kunnen gamen omdat te veel irritatie op wekt |:(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

D4NG3R

kiwi

:)

Speel je wel fullscreen en niet borderless windowed? Dit probleem zou namelijk niet voor moeten komen bij exclusive fullscreen games (En dat is bijna elk spel aangezien DirectX dit standaard doet wanneer een spel fullscreen start).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobstar
Normaal gesproken speel ik bordeless fullscreen, nadien ik het probleem merkte bij paar spellen ben ik die spellen in fullscreen gaan spelen. maar het probleem bleef hetzelfde.

om een paar te noemen ARK,Creativerse,Lawbreakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:52

D4NG3R

kiwi

:)

En je weet zeker dat die games ook daadwerkelijk fullscreen draaien? Bij exclusive fullscreen zou het niet mogelijk moeten zijn om buiten het venster te klikken behalve wanneer je alt+tabbed.

Gebruik je toevallig Windows 10? Als ik Google op specifiek Ark kom ik bij vergelijkbare problemen uit die allemaal te maken lijken te hebben met de Snap functionaliteit:

https://steamcommunity.co...ons/0/535150948605295558/

https://www.tekrevue.com/...e-snap-assist-windows-10/

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 30-09-2016 13:50 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobstar
De games draaien fullscreen zover het spel aangeeft, maar ik ga alsnog als ik ingame naar links ga met de muis gaat de muis naar andere beeldscherm en klikt hij daar ergens op.

Ik heb snap volledig uitgezet maar zelfs daarna werkt het alsnog niet.

begin echt te geloven dat bepaalde spellen gewoon niet meer mogelijk zijn te spelen :/