Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 822507

Topicstarter
Goedemorgen,

Gister heb ik na een weekje mijn Playstation 4 weer is aan gedaan, nu kreeg ik de melding dat hij bezig is met het controleren van een systeemopslagstatus. Na 25% krijg ik de melding dat ik verbinding moet maken met een USB-opslagapparaat waarop zich een updatebestand voor herinstallatie voor versie 4.00 of later bevindt, deze valt te downloaden vanaf playstation.com.

Waar en hoe kan ik dit vinden??

Mijn controllers gaan ook niet aan.. Ze blijven maar eventjes wit knipperen en dan vallen ze weer uit, heb ze al proberen te resetten maar dit heeft geen enkel nut gehad.

Kan iemand mij hiermee helpen?!

Groeten Luc.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-06 13:38
Probeer even de stappen uit deze post.

http://community.us.plays...atus-screen/td-p/45299971

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
--> SPV
Vermeld ook even wat je zelf al hebt gevonden op internet en wat je zelf dus al hebt geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 822507

Topicstarter
Het is me uiteindelijk gelukt, heb van alles geprobeerd.
- Heb de hard drive eruit gehaald en deze er opnieuw in gedaan (gebeurde niks)
- Heb de ps4 gereset en een systeemupdate gedaan (gebeurde ook niks)
- Toen vond ik een linkje (zie onderstaande link) die me wel heeft gelopen! Ik heb een updatebestand moeten downloaden via m'n laptop, deze update op een stick gezet. USB in de PS4 geplaats, de PS4 gereset en vanuit dat menu de PS4 geïnitialiseerd. Na dat dit gebeurt was doet die het weer als van ouds!

https://www.playstation.c...ates/ps4/#newinstallation

Bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1358766

Goedemiddag ik heb elke instructie gevolgd die u vertelt alleen als ik de usb in mijn ps4 doe staat er dat hij het update bestand niet kan vinden (SU-41350-3) wat kan ik doen zodat hij hem vind?¿

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 14:56
Anoniem: 1358766 schreef op dinsdag 24 maart 2020 @ 16:53:
Goedemiddag ik heb elke instructie gevolgd die u vertelt alleen als ik de usb in mijn ps4 doe staat er dat hij het update bestand niet kan vinden (SU-41350-3) wat kan ik doen zodat hij hem vind?¿
Maak een eigen topic hiervoor aan alsjeblieft.

Kapen en open van een oud topic is niet echt netjes.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1