We hebben allemaal wel eens een topic gezien met een reeks. De ongeschreven regel is dat er rond de 10.000 posts een nieuw deel aangemaakt moet worden.
Aangezien dit vaak nog wel eens misgaat (mensen doen copy/paste ipv de tekst te bekijken en die te kopiëren waardoor images stuk gaan, delen worden niet gelinked, topics worden pas na de 10k gemaakt etc.) wilde ik graag het volgende voorstellen:
1. Kan er niet een automatisch bericht verstuurd worden naar de TS (en/of mede-auteurs) als een topic op 9900 posts zit
2. Kan er niet een 'Begin een nieuw deel' button komen die vervolgens:
a. Een nieuw topic start, maar de TS van het voorgaande deel overneemt
b. Meteen de titel 1 op 1 overneemt
c. Het topic meteen linked
d. Je de mogelijkheid verder wel geeft de titel en dergelijke aan te passen alvorens op 'Submit' te drukken
Ik snap dat het nogal een nice to have iets is en 'mensen moeten maar minder lui zijn' feat
maar het lijkt mij een uitermate leuke bijkomstigheid, zeker voor de snellopende topics die met regelmaat een nieuw deel nodig hebben. (Dat zijn er overigens niet heel veel; met name het GKMT in de HK
)
Aangezien dit vaak nog wel eens misgaat (mensen doen copy/paste ipv de tekst te bekijken en die te kopiëren waardoor images stuk gaan, delen worden niet gelinked, topics worden pas na de 10k gemaakt etc.) wilde ik graag het volgende voorstellen:
1. Kan er niet een automatisch bericht verstuurd worden naar de TS (en/of mede-auteurs) als een topic op 9900 posts zit
2. Kan er niet een 'Begin een nieuw deel' button komen die vervolgens:
a. Een nieuw topic start, maar de TS van het voorgaande deel overneemt
b. Meteen de titel 1 op 1 overneemt
c. Het topic meteen linked
d. Je de mogelijkheid verder wel geeft de titel en dergelijke aan te passen alvorens op 'Submit' te drukken
Ik snap dat het nogal een nice to have iets is en 'mensen moeten maar minder lui zijn' feat