Toon posts:

Third party games: multi-platform purchases?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Forza Horizon 3 heb ik sinds een weekje speelbaar op de X1. Dit spel is ook beschikbaar voor de PC (eenmalige purchase, op 2 platformen). Aangezien ik een game pc, ps4 en x1 heb vroeg ik mij af: wat is de kans dat er op korte termijn wellicht multi-platform purchases komen? F1 heb ik bijv. op m'n PS4, maar zou ik ook best op de X1 willen spelen. PS4 vs X1 multiplayer schijnt niet mogelijk te zijn (vraag me niet om de details), zou een dergelijke multiplatform purchase wel mogelijk zijn?

Ik denk zelf dat het niet snel zal komen, maar hoop eigenlijk van wel, kwestie van 1 mailadres aan al je accounts koppelen en problem solved lijkt me? Maar ja, money makes the world go around dus lijkt me een utopia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

Net wat je zegt. technisch zal het niet zo heel moeilijk zijn.
Maar economisch schieten ze er niets mee op., dus ik geef je 0 procent kans dat dit gebeurt.

Console games zijn over het algemeen al duurder dan PC games.
En daarnaast speelt dat fraude nog meer in de hand, zoek voor 5E een russische steam key, en claim vervolgens het spel op je ps4.

* heuveltje heeft gta5 voor de PS3, en kan het nog steeds niet goedkeuren met zichzelf om die ook voor de pc te kopen.

[ Voor 51% gewijzigd door heuveltje op 30-09-2016 09:08 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Tsja, m'n onsje ossenworst aangekocht bij de Albert Heijn kan ik helaas ook niet gaan claimen bij de Jumbo de volgende dag.

Ik snap dat je het graag wilt, maar waarom zou zowel een developer, uitgever alsmede console fabrikant hier aan mee werken? Daar verdienen ze natuurlijk 0,0 op, en zoals hierboven gezegd werkt het fraude enorm in de hand. Daarnaast kun je dan gemakkelijker aan account sharing doen, wat de omzet nog meer zal gaan drukken.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx