Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal ik heb een siemens m35i.
paar dagen geleden liet ik hem per ongeluk vallen,van ongeveer 30 cm hoogte.
Ik pak mijn toestel op,en ik zie tot mijn verbazing dat mijn display aan de binnenkant is gescheurd. :(
Vind ik niet echt horen van 30 cm hoogte.
ik siemens gebeld,maar die zeggen gewoon,dat kan niet,je heb hem van veel hoger laten vallen.
Ja probeer jij dan is maar je verhaal waar te maken,dat het niet zo is.
Mischien kom het door de manier waarop ie is gevallen,hij viel precies op de boven kant.
Er zat trouwens ook nog een hoesje om.
De reparatiekosten zijn fl 280,- en valt niet binnen de garantie zeiden ze.
ik zwaar over de zeik.
Maarja wat doe je eraan?
weet iemand toevallig waar ik een los goedkoop m35i display kan halen?

dus de siemens is niet zo sterk als ie lijkt!!

greetz

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-03 16:13

Kirpeknots

Wazzup!

Ik kan je wel helpen.

Mijn C35i is kaduuk (microfoon). Je kan van nieuwe siemens typen de parts NIET los bestellen. Echt belachelijk.

Als je in de buurt bent mag je de display wel hebben. Die is hetzelfde.

Ik heb overigens bewondering voor je als je die M35 open krijgt zonder de boel te mollen. Dat is mij nooit gelukt. (Heb nu ook M35i)

Verwijderd

Dat hoort dus echt niet.
Neem hem gewoon mee naar je dealer en laat hun er ff naar kijken.
Dat ding hoort tegen schokken te kunnen.
Ik heb mijn m35 geregeld van grotere hoogten laten vallen en hij doet het nog prima.

Verwijderd

stuntprijzen.net
heeft ze los, Fl75.-

Verwijderd

Als ik jou was zou ik zeker nog even teruggaan naar die winkel en een beetje stennis gaan schoppen. Ja sorry hoor, maar als ie al niet kan vallen van 30 cm hoogte dan had je hem natuurlijk niet gekocht. Er staat NB bij dat ie schokbestendig is... Ik zou het niet pikken. Terug met dat ding...

Ik ben trouwens wel happy met mijn M35, alleen heeft de andere kant van de lijn vaak een echo... echo... echo..

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 19:16 schreef zware_jongen het volgende:
Ik ben trouwens wel happy met mijn M35, alleen heeft de andere kant van de lijn vaak een echo... echo... echo..
Toevallig telfort?
Ik heb dat echt bijna altijd als ik bel met telfort mensen (heb zelf ben en een m35 en geen problemen verder).

Verwijderd

Vaag zeg! ik ken gasten die smijten dr mee en spelen er een potje hockey mee... alleen wat krasjes maar verder deettie ut nog prima (waarom ze dat eigenlijk deden week ook niet :) )

Verwijderd

Bij mij heeft ie al menig val overleeft en ook een onderdompeling in een glas bier (vraag niet waarom....) heeft ie overleeft. Toppertje!
Dat echo-probleem is een bekend probleem van de 35i-serie. Is bij sommige telefoons, niet allemaal. Is in ieder geval onafhankelijk van de provider.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 00:52 schreef Walhalla het volgende:

Dat echo-probleem is een bekend probleem van de 35i-serie. Is bij sommige telefoons, niet allemaal. Is in ieder geval onafhankelijk van de provider.
heb c35 i en heb dus totaal geen probleem met het echo probleem geen last van :)

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-03 16:13

Kirpeknots

Wazzup!

De eerdere software revisies waren ook niet iets om trots op te zijn.

De latere M35i's zijn echt top!

Verwijderd

De hele klatenservice van Siemens is zowiezo om op te :r ! Heb ooit mijn C25 ter reparatie opgestuurd (de toestelcode moest unlocked worden) en dat duurde 8 hele maanden!!! Bellen enzo had geen nut, werd telkens met hetzelfde smoesje afgescheept.

Heb uiteindelijk de ruiltelefoon van de gsm winkel maar gehouden 9had ik na veel zeiken gekregen) en toen ze die terugwouden stug volgehouden dat ik nooit een telefoon ter reparatie had aangeboden! Vond ondertussen wel dat ze de sch**t konden krijgen!

Verwijderd

hmm, erg vaag ja, ik heb zelf ook een M35, half jaar ofzo en ik heb er al vaak zat mee gesmeten, ook nooit software fouten ofzo, op zich een heel relaxt toestel maar ik ga toch een andere kopen denk ik, straks hebben nog een half miljoen nederlanders zon ding :)

Verwijderd

mijn m35 is pas van de trap afgepleurd

Alleen kaart fout..verder nix

Ook al x van zeker 1 meter laten valle uit me hande.

Ook nix aan de hand....wel vreemd ja...schermpje is namelijk best stevig toch?

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

weet je zeker dat je die 'gewoon' heb laten vallen, want als ik keihard dat stukje glas op een steen keil gaat ie wel keduuk, maar anders toch ook echt niet.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Verwijderd

Ik ben echt dik tevreden met mijn M35i. Eerst had ik een c35i en die had ik gesloopt door hem open te maken (nooit zelf een siemens openmaken is mijn tip :) )

Mijn m35i valt regelmatig op de grond van 60 a 70 cm hoogte omdat ik mijne altijd in de lucht gooi en hem opvang (ja en dan vang ik hem af en toe niet op :) )

Mijn broertje hield met zijn c35i wedstrijden op school. Ze lieten dan hun telefoon telkens van een hogere hoogte vallen, degene die het eerste een kaartfout kreeg had verloren. Hij won dik van de 3310 en ook nog van veel anderen.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 01:34 schreef Kirpeknots het volgende:
De eerdere software revisies waren ook niet iets om trots op te zijn.

De latere M35i's zijn echt top!
Ik dacht dat jij afscheid van GOT had genomen?

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 16:57 schreef PC_verslaafde het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij afscheid van GOT had genomen?
<EDIT>

Owh nee..je hebt die gast z'n icoon gejat >:)

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op vrijdag 29 juni 2001 15:58 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

Mijn broertje hield met zijn c35i wedstrijden op school. Ze lieten dan hun telefoon telkens van een hogere hoogte vallen, degene die het eerste een kaartfout kreeg had verloren. Hij won dik van de 3310 en ook nog van veel anderen.
" mam telefoon is kapot weet niet hoe het komt, mag ik een nieuwe

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Bij mij slijten die menu toetsjes... dat vind ik wel jammer ;( Maar het is ook een gebruiksvoorwerp...

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 22:09 schreef Bass64 het volgende:

[..]

" mam telefoon is kapot weet niet hoe het komt, mag ik een nieuwe
Nee, dat moet hij lekker zelf kopen :)
Hij is trouwens niet kapot :P

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:56

WouterG

Dit is geen ondertitel

Bij mijn C-35 heeft het display het ook opgegeven. ik was aan het fietsen en hij viel uit mijn zak. Pas na zo'n 6 meter lag hij stil. Alles deed het nog alleen 50% van het scherm was blauw. Nu op zoek naar een nieuwe phone. In de garantie valt het toch niet.
Maar als hij echt maar van 30cm was gevallen zou ik mijn geld terugvragen. Is de behuizing verder niet beschadigd?

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 21:33
Op vrijdag 29 juni 2001 15:58 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik ben echt dik tevreden met mijn M35i. Eerst had ik een c35i en die had ik gesloopt door hem open te maken (nooit zelf een siemens openmaken is mijn tip :) )

Mijn m35i valt regelmatig op de grond van 60 a 70 cm hoogte omdat ik mijne altijd in de lucht gooi en hem opvang (ja en dan vang ik hem af en toe niet op :) )

die jeugd van tegenwoordig

ik weet nog vroeger, in mijn jeugd, toen hadden we geen mobiele telefoons :+

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:03

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Op donderdag 28 juni 2001 20:00 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Toevallig telfort?
Ik heb dat echt bijna altijd als ik bel met telfort mensen (heb zelf ben en een m35 en geen problemen verder).
Ik heb Telfort en bel met iedereen(behalve D* want die heeft niemand in mijn vriendenkring(begrijpelijk)) en ik heb daar nog nooit last van gehad. Elk netwerk heeft echocancelers in het netwerk in gebouwd en Telfort heeft een aantal maanden geleden zelfs de oude vervangen omdat ze niet voldeden. Trouwens de meeste echo wordt in het toestel veroorzaakt en die valt slecht te onderdrukken door het netwerk want de oorzaak ligt niet in het netwerk.

Antenne en masten malloot

Verwijderd

Mijn m35i is ook meerdere malen gevallen, (nadeel van wijde broeken/zakken) en hij krijgt de laatste tijd wel kuren. Het beeldschermpje valt soms helemaal uit, of wordt juist helemaal zwart OF er blijven 'stukjes beeld hangen'. Iemand bekend met probleem??
Ik zou graag horen wat je er dan mee hebt gedaan, want ik heb geen zin mn mobiel op te sturen en dan te horen krijgen dat ik heel veel 'tjes moet betalen omdat 't geen garantie is... ;(

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 13 januari 2002 20:35 schreef skatepuk het volgende:
Mijn m35i is ook meerdere malen gevallen, (nadeel van wijde broeken/zakken) en hij krijgt de laatste tijd wel kuren. Het beeldschermpje valt soms helemaal uit, of wordt juist helemaal zwart OF er blijven 'stukjes beeld hangen'. Iemand bekend met probleem??
Ik zou graag horen wat je er dan mee hebt gedaan, want ik heb geen zin mn mobiel op te sturen en dan te horen krijgen dat ik heel veel 'tjes moet betalen omdat 't geen garantie is... ;(
Als je hem opstuurt, houd er dan rekening mee dat 'ie waarschijnlijk wel 8 tot 10 maanden weg kan zijn... Ik wacht nu net 5 maanden :(.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Pagina: 1