Hallo, ik heb een PC, draaiend op Windows 10 en de problemen die ik nu heb zou ik willen oplossen. En overweeg nu om een upgrade uit te voeren.
Deze problemen zijn:
1- Windows 10 herkent niet altijd de (Realtek)geluidskaart bij opstart. Na een herstart vaak wel.
2- Windows 10 blijft vaak "hangen" bij opstarten, zeker bij een herstart.
3- Ik werk veel met Adobe Illustrator en Photoshop die beiden tegelijk draaien en werk met twee monitors. Vooral Illustrator wordt na verloop van tijd erg traag.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik zijn:
Windows 10 version 1607 (OS build 14393.187)
MSI 615m-P33 moederbord
AMDathlon ii x3 445 3.1ghz processor
4Gb DDR3 Ram geheugen
NVIDIA GeForce GT 610, 1gb extra display card
...
Het enige wat ik gedaan heb is alle drivers ge-update. Echter geen goed resultaat in de bestaande problemen ondervonden .
...
Gaarne advies wat het beste is om aan te schaffen c.q. uit te voeren (budget 200-250 euro)
b.v. ander moederbord met dezelfde processor (AM3 slot), geheugen uitbreiding?
(Ik ben geen gamer)
Groet,
Deze problemen zijn:
1- Windows 10 herkent niet altijd de (Realtek)geluidskaart bij opstart. Na een herstart vaak wel.
2- Windows 10 blijft vaak "hangen" bij opstarten, zeker bij een herstart.
3- Ik werk veel met Adobe Illustrator en Photoshop die beiden tegelijk draaien en werk met twee monitors. Vooral Illustrator wordt na verloop van tijd erg traag.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik zijn:
Windows 10 version 1607 (OS build 14393.187)
MSI 615m-P33 moederbord
AMDathlon ii x3 445 3.1ghz processor
4Gb DDR3 Ram geheugen
NVIDIA GeForce GT 610, 1gb extra display card
...
Het enige wat ik gedaan heb is alle drivers ge-update. Echter geen goed resultaat in de bestaande problemen ondervonden .
...
Gaarne advies wat het beste is om aan te schaffen c.q. uit te voeren (budget 200-250 euro)
b.v. ander moederbord met dezelfde processor (AM3 slot), geheugen uitbreiding?
(Ik ben geen gamer)
Groet,