Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Het probleem is als volgt:
Ik heb vandaag mijn nieuwe telefoon binnen gekregen met een screen protector. Hele telefoon eerst met de bijbehorende alcohol doekje schoongemaakt. Daarna de alcohol weggeveegd met een lapje. De stukjes stof die nog op de telefoon zaten heb ik met de stickers eraf geplakt. Screen protector er toen keurig opgeplakt en wat blijkt nu.. als ik het scherm aandoe zie je heel veel regenboogkleurige puntjes.

Ik vraag mij dus af hoe dit komt en of het weg te halen is?

Het gaat om deze screen protector: https://www.belsimpel.nl/...sung-Galaxy-S6-Edge-Black

Alle reacties

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Welkom op GoT! :) Heb je een foto van hoe die 'puntjes' er uit zien? Klinkt alsof het luchtbelletjes zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 29-09-2016 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een foto van de puntjes. Het is niet goed vast te leggen met een camera, maar als je goed inzoomt krijg je wel te zien wat ik bedoel.

https://www.dropbox.com/s.../20160929_235038.jpg?dl=0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

ComputerHoed

Electronica <3

Ziet eruit als een kwalitatief-lage screen protector. Gevalletje naar winkel gaan en geld terugvragen.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ComputerHoed schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 00:22:
Ziet eruit als een kwalitatief-lage screen protector. Gevalletje naar winkel gaan en geld terugvragen.
Dit was de hoogst geprijsde screen protector, dus ik denk niet dat het een kwalitatief-lage screen protector is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:28:
[...]

Dit was de hoogst geprijsde screen protector, dus ik denk niet dat het een kwalitatief-lage screen protector is.
Hoogst geprijsd betekend niet automatisch dat het kwalitatief goed is (al verwachten we dat soms wel)

Ik lees meer van dit soort problemen op Google en in sommige gevallen duurde het een dag voordat het weg trok.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Quadradial schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:41:
[...]

Hoogst geprijsd betekend niet automatisch dat het kwalitatief goed is (al verwachten we dat soms wel)

Ik lees meer van dit soort problemen op Google en in sommige gevallen duurde het een dag voordat het weg trok.
In dit geval ziet het er nog precies hetzelfde uit als gisteren dus ik denk dat het helaas niet weg trekt..

Beste wat ik nu kan doen is dus geld terug vragen aan de webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:43
Heb je dit ook zonder screenprotector? Zo nee dan ligt het aan de screenprotector. Zo ja dan telefoon stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
.Maarten schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:02:
Heb je dit ook zonder screenprotector? Zo nee dan ligt het aan de screenprotector. Zo ja dan telefoon stuk.
Nee, zonder screenprotector is het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:43
Dan is het dus de screenprotector. Contact opnemen met de winkel en terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft accessoires dus schopje van AND -> WAO.
Pagina: 1