Toon posts:

EA Games

Pagina: 1
Acties:
  • 1.160 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
- - - - - EA Games & Origin - - - - -

Ik ga nu eens even vertellen wat ik ervan vind, ik heb in het verleden need for speed gekocht, need for speed underground, need for speed shift, need for speed shift 2, battlefield 1942, bad company, battlefield 3 nu heb ik deze week 7 dagen gratis battlefield 4 mogen spelen.
Als ik zie wat die games tegenwoordig kosten dan word ik niet goed zelf heb ik ook een Origin account.

Battlefield 1
Standard edition: € 59.99
Deluxe edition: € 79,99
Ultimate edition: € 129,89

Wat zijn jullie verwachtingen voor Battlefield 1?
Wie heeft er ervaring met Rainbow six siege multiplayer is het de moeite waard???

Het lijkt wel alsof games achteruit gaan er wordt minder moeite ingestopt en het ziet er niet uit net alsof we 5 jaar terug de tijd ingaan maar ze willen er wel een smak geld voor.
Wat vindt jij hier nu van? graag wil ik van andere mensen een mening hierover ook mag het best gaan over andere games van EA.

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2016 00:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:27
Ja werkt prima, bij jou ook? Wat is je idee hier in dit topic?

Ah nu heb je meer tekst. Je kan de games ook wat later kopen of via retail en op Origin activeren.

Ik vind de meest uitgebreide variant ongeveer gelijk aan een ce van bepaalde games. Zo heb ik voor overwatch ce voor ee pc ook zoiets neergelegd. Het is maar net wat je het zelf waard vind.

Speel je een game veel dan is het toch prima? ? Vind je het niks dan sla je over.

Voor de consoles betalen mensen ook 50-65+ per reguliere game. Er is dus wel een markt voor :-)

Het hele season pass en closed servers is niet een origin ding. Zo cashen bijna alle uitgevers momenteel. Net zoiets zijn de in app aankopen. Zat toevallig net in de AppStore en de grootverdieners zijn de in app aankoop games.

En voor r6 is er een heel groot topic. Zat tweakers die het super leuk vinden :)

[ Voor 90% gewijzigd door Jaer op 29-09-2016 23:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat is allemaal prima en wel maar tijden zijn veranderd ik heb veel games gekocht in het verleden op cd dat was veel beter gewoon in de winkel, ik voel me opgelicht met battlefield 3 waar ik toch ruim 1600 uur gespeeld heb met klote servers na een aantal maanden.
Daarbij heb ik zelf ook een nintento wi mini, die ik graag speel zo nu en dan destijds ook veel geld aan spellen uitgegeven, ik geef graag geld uit maar dan wel voor wat ik wil.
Bijvoorbeeld swat 4 die heb ik ooit aangeschaft en helemaal zwart gespeeld in multiplayer al had ik hem weleens gedownload maar daar gaat het niet over, ik ga nu niet nog eens 60 euro voor weer een slecht uitgewerkte need for speed neertellen of 39,95 voor een battlefield 4 die ik nu een week gratis heb gespeeld.
Ook vind ik 60 euro voor rainbow six siege veel dat betaal ik dus gewoon niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:50
laatste 10 jaar wacht ik altijd ervaringen af met EA games ook met UBI/Activision e.d. Ook de prijs.

Zo nu en dan heb ik wel wat Spellen blind gekocht van hun.
Laatste EA games die ik heb gekocht zijn Brutal Legend op de Ps3 2009. En NFS hot pursuit 2010 die laatste was voelde als een mis koop gezien het niet als de oude NFS was.

Laatste NFS die ik leuk vond was Pro Street en dat had ook zijn problemen. Daarnaast tsja wat is een game waard? ik speel bijna alle genre's e.d. En ben ook niet Loyaal aan 1 game.
Veel gamers wat vaak gezien word als casual gamer koopt misschien 1 a 2 games per jaar. Vaak hun standaard Fifa/Cod en of Battlefield en AC.

Voor die gamers kost het ook minder geld in principe en spelen dat puur voor de Multi.
Terwijl andere gamers bijna elke maand wel een Triple AAA titel kopen en of andere Indie en of andere soort games. Zoeken continu nieuwe ervaringen etc. Met hooguit een uitzondering zullen ze niet alle DLC van kopen van BF.
Nadeel van deze type gamers die volgend helaas niet echt het nieuws/ gaming industrie en kopen vaak de games blind wat dan ook vaak voor EA de prijs rechtvaardigt.
In dat opzicht mist er wel een soort van Status quo aan kwaliteit en constantie.

Ubi games zakken volgens mij wel redelijk snel in prijs na een 4 maand oid geloof ik Kan er naast zitten maar kan me heugen dat het wel tijdelijk zo is/was.

Als je een vervanger zoekt voor Battlefield weet dat er op Steam een Early Access game is die massive PVP heeft met 60 plus spelers. Ben alleen de naam kwijt en het is een Scify game.

Waar je zowel als infantry kan spelen/Vehicles tot space ships aan toe in de ruimte kan battlen met fighers en cruisers. Naam helaas kwijt en gezien het een Early Access games was de Netcode ook nog niet optimaal maar het is ook minstens een half jaar geleden dat ik die game ontdekte. Dus zal vast hopelijk veel flink verbeterd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor je reactie! dat is precies wat ik bedoel Hot pursuit heb ik ook gespeeld de demo ofzo het was een zwaar slecht spel!! totale troep, voor prostreet had je need for speed underground 2 gruwelijk goede game alles was bruut auto's pimpen, racen, racen tegen andere en daarbij zag het er nog aardig uit ook.
voor pc had je altijd een tussenweg door even wat demo's te spelen ofzo maar bij een playstation ligt dat anders.
Ik hecht nooit veel waarde aan een mening van een ander qua games daar kom ik zelf dan uiteindelijk wel achter als een game echt ondermaats is.
Maar je ziet het ook met vrienden of collega's dan bespreek je welke games te moeite waard zijn etc, het is echt slecht geworden qua aanbod van games en daarbij komt kijken dat ze ook nog eens heel duur zijn.
Wat ik ook een super game vond was Saint row op de xbox 360, dat was een gave combinatie van schieten en racen, als een game leuk is zal hij populair zijn ongeacht de prijs en meer gespeeld worden en eventueel populair blijven dat is het hele probleem tegenwoordig. money money money snel een game uitbrengen om uit te cashen ongeacht of het zooi is of niet.
Daarom wil ik graag van iedereen horen wat ie nu tof vindt aan battlefield en need for speed en wat ze verwachten van battlefield 1.

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2016 02:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:44

Superkiwi

Hoi doei

Waarom lees je en reageer je niet gewoon in de desbetreffende (NFS en BF1) game topics?
Daar zijn ontzettend veel mensen actief die al wekenlang praten over hun verwachtingen van BF1.

Ik mis wel een beetje waar je heen wilt met dit topic.
Wat een ander tof vindt aan een game hoef jij niet tof te vinden en vice versa. Wat een ander neer wil tellen voor een game vind jij misschien te veel geld en vice versa.
Het game aanbod is prima imo, op elk platform is een breed scala aan verschillende games te vinden.
Wat mis je precies?
Dat games duurder worden is logisch, dat sommige games té duur zijn ben ik wel met je eens.
Maar 60 euro voor BF, wellicht met 50 euro voor premium erbij, waar je uiteindelijk 1600 uur in stopt is natuurlijk een lachertje.
Als je nou een 6 uur durende game voor 60 euro als voorbeeld had genomen was ik het meer met je eens.
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 23:45:
Dat is allemaal prima en wel maar tijden zijn veranderd ik heb veel games gekocht in het verleden op cd dat was veel beter gewoon in de winkel, ik voel me opgelicht met battlefield 3 waar ik toch ruim 1600 uur gespeeld heb met klote servers na een aantal maanden.
Je voelt je opgelicht maar hebt wel 1600uur gespeeld... :?
Wat houdt je tegen om games nu ook in de winkel te kopen? Dat kan nog steeds hoor.
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:51:
Het lijkt wel alsof games achteruit gaan er wordt minder moeite ingestopt en het ziet er niet uit net alsof we 5 jaar terug de tijd ingaan
Misschien eens je monitor poetsen? :+
Serieus, als je vindt dat games er slechter uit zien dan 5 jaar geleden dan moet je wel een beetje blind zijn.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 02:05:
als een game leuk is zal hij populair zijn ongeacht de prijs en meer gespeeld worden en eventueel populair blijven dat is het hele probleem tegenwoordig. money money money snel een game uitbrengen om uit te cashen ongeacht of het zooi is of niet.
Kijkende naar verkoopcijfers kun je zeggen dat de bekende titels (CoD, BF, Fifa, AC, UC etc) populair zijn en mensen bereid zijn daar 60 euro voor te betalen.
Dus wat is nu precies het probleem, als je het zooi vindt koop je het toch niet?

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 30-09-2016 07:42 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is ook zeker zo maar soms moet je met minder doen en dat doe ik dan ook.
Je bent het wel soms met me eens en dat is mooi, mijn idee voor dit topic is dan ook open je mag er zelf wat invulling aan geven en reageren op andere.
Ik kan je zeggen dat ik bad company veel leuker vond en gauw heb uitgespeeld richting de rank 100, battlefield 3 is gewoon verziekt dat is mijn achterliggende gedachte.
Ondanks dit alles heb ik toch 1600 uur gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik moet eerlijk zeggen dat de prijzen de laatste tijd wel erg omhoog schieten... Niet EA maar Forza Horizon 3 leek me wel leuk maar niet voor 69 - 89 - 99 euro...

Maar wat je zegt, 129 euro voor BF1, ik denk dat ik niet 1 keer een spel gekocht heb van Origin zelf.

Maar Rainbow Six is echt wel de moeite! Kijk eens op Teamspeak of de fora hier er zijn zat actieve spelers.

En dan zijn er bepaalde series die ik wil hebben, Dragon Age, Mass Effect.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En need for speed dan toen ik dat zag op youtube die gameplay moest ik gewoon lachen.
Over de pijltjes rijden, dat hadden we al voor Carbon die ga ik dus echt niet kopen he, dat zou ik zeker wel doen als ie er beter uit zag.
Ik onderbouw mijn mening helemaal en ik vertel je gewoon de waarheid als jij er anders over denkt dvdkiwi dan moet je maar lekker gamekings gaan kijken ofzo.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2016 19:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

BF1 zal pakweg veel bugs bevatten, want dat is nu eenmaal EA. Elk nieuw released game van EA zit vol bugs, maar die worden wel gefixt binnen de eerste paar maanden. Zodra alle bugs eruit zijn, dan kan je de game met een korting kopen.

Enige wat ik haat bij EA dat is de afdeling "De Sims", wat een uitmelkerij is dat daar allemaal zég! Pure mismanagement denk ik.

Verder ben ik al zeker 3 jaar gestopt met EA games te spelen. Steam blijft nog steeds de beste. Heb al mijn gekochte games jammer genoeg ook niet tot het eind uitgespeeld. Ik wenste dat EA zijn games ook naar steam uitbracht, maar dat zullen ze nooit meer doen. ;w

PS ik raad u ook aan om eens naar titenfall 2 te kijken. titenfall 1 draaide ook echt zo soepel.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2016 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:05

SomerenV

It's something!

Gast, waar wil je heen met dit topic? Je bent niet verplicht om games te kopen en als je het niet eens bent met de richting die een uitgever/ontwikkelaar inslaat dan moet je het gewoon links laten liggen. En je vindt dat een game verziekt is maar speelt het vervolgens wel 1600 uur? :X

Anyways, de volgende keer dat je een topic aan maakt, zorg dan voor een doel en samenhangend verhaal. De ether in slingeren dat je iets kut vindt om wat voor reden dan ook is niet zonder meer reden om een topic te starten ;)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:53:

battlefield 3 is gewoon verziekt dat is mijn achterliggende gedachte.
Ondanks dit alles heb ik toch 1600 uur gespeeld.
Ergo, je bent zelf deel van het probleem.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alle meningen zijn van harte welkom, de achterliggende gedachte is gedachtes uitdelen SomerenV, en zelf heb ik nog nooit gehackt of iets van mods gebruikt in battlefield 3.
Voel me wel degelijk opgelicht, maar de game heeft veel mooie dingen tanks en voertuigen die vliegtuigen uit de lucht kunnen schieten, aanvalshelicopters helemaal nice alleen wordt het door mensen verpest.
Ik ben het probleem omdat ik gebruik maak van een game 8)7 waarvoor ik heb betaald.
Ik geloof dat ik ooit in het verleden steam heb gehad met counterstrike, wat een voortreffelijke game was dat zeg _/-\o_ die italiaanse gang en de bomb defusen enzo lekkere game ik heb daar veel plezier aan gehad.

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2016 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:58:

Ik ben het probleem omdat ik gebruik maak van een game 8)7 waarvoor ik heb betaald.
Yep :)

Jij vindt de praktijken van EA een slechte zaak, maar je koopt hun games vervolgens wel en speelt het bijzonder veel. Daarmee houd je die slechte zaak in stand. Als je wilt dat EA gaat veranderen, dan moet je stemmen met je portemonnee (lees: hun games niet meer kopen).

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 11:04

Pykow

Angelo OTR

De gamewereld is gek en de consumenten gekker.
Wij kopen hun games voor 60 euro ieder jaar omdat we na een jaar opzoek zijn naar iets nieuws.

Ontwikkelaar weten dit en zorgen dat er ieder jaar een nieuwe deeltje in de winkel komt.
De consument is menselijk en verwacht verbeteringen in een opvolger. (battlefield 4 moet beter zijn dan Battlefield 3 etc.). Helaas in praktijk valt dit vaak vies tegen.

Ieder jaar koop ik Fifa en moet ik weer 60 euro op de toonbank neerleggen.
Maar heel eerlijk is iedere Fifa bijna hetzelfde. Voetbal game punt.
Maar omdat het geupdate is met nieuwe namen, nieuwe shirtjes etc. leg ik toch weer 60 euro op de toonbank.

EA moet concurrentie krijgen in zijn games.
Battlefield 3 had concurentie van Call of duty. Je ziet daarom ook dat Battlefield 3 een (in mijn ogen) geweldige game was. Hierna is Call of duty stil komen te liggen en zie je dat de kwaliteit van Battlefield 4 en Hardline een stuk minder zijn geworden.

Fifa heeft ook geen concurrent door de licenties en andere taferelen.
Konami kan met PES nog steeds niet concureren met FIFA, maar mischien gaat dit ooit nog gebeuren.

Zonder concurrentie blijven we dit probleem houden. De ontwikkelaar hoeft zich eigen niet opnieuw te bewijzen en dus is deeltje 1 , 2 en 3 bijna hetzelfde.

Klant is koning, alleen als wij stoppen met het spelen van hun games, dus we kopen geen Battlefield 1 en we kopen geen Fifa 17, dan pas zal er een keer punt komen.
Ze verdienen er nu genoeg aan, dus gaan ze lekker op dezelfde trein verder.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-09 17:07
hmmm BF3 verziekt ? vond dat na BF2 en BC2 toch wel een van de betere delen.... en ja na 1600 uur kun je niet meer spreken van opgelicht.... ontevreden misschien.
BF4 vond ik samen met hardline toch wel 1 van de mindere al heb ik BF4 toch best nog wel veel gespeeld.

Waaarschijnlijk ga ik BF1 dus ook wel halen.... wat ik in de beta heb gespeeld vond ik wel weer prima en zag er weer mooi uit. 1600 uur ga ik dan niet halen maar 400 moet gaan lukken :P

Wat ik wel vind in de gaming industrie is dat gaming te makkelijk wordt gemaakt, jan met de pet moet alles ook maar gewoon kunnen spelen. Niet meer zelf puzzlen hoe kom ik van A naar B maar een gigantische Pijl. Niet meer zelf uitzoeken wat het beste recept is om iets iemand uit te schakelen nee voor de vijand komt wordt de ideale combi je voorgeschoteld. Der zijn maar weinig games meer die echt uitdagen ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hahn ik snap waarom je tegendraags onder je profielfoto hebt staan, lees de reactie van pykow die slaat ten minste ergens op.
WeeDzi thanks voor je reactie!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2016 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als ik dan onderstaande post van afgelopen nacht van je lees in het BF1 topic vraag ik me af of we heel dit topic nog wel serieus moeten nemen ;)
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 00:51:
trailers zijn misleidend maar de game zal echt gaan knallen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

@ricolove1 Omdat je een relatief nieuwe user bent hier op Tweakers zal ik - bij wijze van uitzondering - niet meteen dit topic dichtgooien. Maar probeer a.u.b. in het vervolg véél meer structuur aan te brengen bij een topic-start. Het is nu te warrig, wijdlopig en het gaat eigenlijk over pakweg 4 verschillende onderwerpen. Let daar in het vervolg op. En overigens, Hahn's 'tegendraadse' reactie hoef je niet meteen te diskwalificeren; in de kern zit er wel wat in.

Maar nu er toch een aantal interessante inhoudelijke reacties voorbij zijn gekomen, zal ik me er ook even mee 'bemoeien' :) Ik beperk me even tot Battlefield en het EA verdienmodel.

Tja, je hebt absoluut een punt dat het verdienmodel van EA met al die speciale edities, season passes, etc eigenlijk volstrekt bizar is.

Of beter gezegd: volstrekt bizar waarom zoveel gamers daar nog steeds in blijven trappen. Daarom had Hahn eigenlijk wel een punt. Het enige wat we kunnen doen is gewoonweg die games links laten liggen, anders leren ze het nooit.

Het meest irritante vind ik nog wel dat ze bij Battlefield steeds dezelfde ongein uithalen: ze releasen het origineel en in feite halen ze daar content (maps) uit om die vervolgens in 4 nieuwe packages te releasen alsof het nieuwe content is. Mag je dan wel wéér in totaal 50 euro voor uitgeven, bovenop de 50 van het origineel.

Ik was een groot fan van de Battlefield serie, met BC2 als absoluut hoogtepunt imo. Fantastische maps, nog beter geluid, prima balance, uitstekende gameplay, teamplay werd heel goed bevorderd, rush mode was BRILJANT uitgewerkt, destruction was geweldig, grafisch schitterend, heel wat gratis nieuwe maps die beschikbaar kwamen, een DLC in de vorm van Vietnam die ook prima was, etc etc.

Battlefield 3 heb ik me nog heel aardig mee vermaakt maar daarna is stijl bergafwaarts gegaan. Teveel van hetzelfde, die ellende met al die technische issues, teveel arcade-achtige domme gameplay, balance die vaak volstrekt is genegeerd, eigenlijk games die gewoonweg niet af waren, en nog steeds hetzelfde veel te dure 'verdienmodel'.

Battlefield 1 beta kon me geenszins bekoren en lijkt in ieder geval voor mij persoonlijk weer de zoveelste misser te worden. Het lijkt allemaal weer snel en arcade-achtig te moeten worden, waarbij het geheel weer matig uitgewerkt en doordacht lijkt te zijn. En natuurlijk weer dezelfde onzin van 50 + 50 euro: no thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Daar ik het grotendeels wel met je eens ben Koekiemonsterr, ben je natuurlijk niet verplicht om de game (plus premium) direct bij launch te kopen. Net als met een nieuwe auto weet je dat de wagen zodra je de deur uit rijdt al in waarde gezakt is, maar toch blijven mensen nieuwe auto's bij de dealer kopen. Waarom?
Wat is er mis met even wachten tot de prijs gezakt is? Geduld is en blijft een schone zaak, dus als je het écht te zot vindt worden qua bedragen wacht je gewoon enkele maandjes met spelen en betaal je een stuk(je) minder. In het BF topic zie ik nu ook al een hoop lui die bereid zijn om 10 euro te betalen enkel en alleen zodat ze de game een dag eerder kunnen spelen.
De uitgever lacht zich, terecht, rot natuurlijk.

Je weet dat EA zoveel mogelijk geld uit een spel probeert te halen dmv DLC pakketten, iets wat Koekiemonsterr al aangaf. Maar wat let je om te wachten met aanschaffen?
Ik bedoel, de BF4 servers zitten nu ook nog steeds vol en de game is de laatste maanden al enkele meren in de aanbieding geweest voor 4,99. Zelfs alle DLC paketten werden gratis aangeboden.
Nu zijn we natuurlijk bijna 3 jaar verder sinds de launch maar er zit wel een mooie dalende lijn in de prijs naarmate de tijd vordert.
Games zakken de laatste tijd steeds sneller in prijs en zijn alleen op en net na de launch nog duur.
Een paar maandjes wachten en je betaalt al een stuk minder.

Daarnaast, betaal je nu echt zó veel?
Ik heb voor BF3 en BF4 ook 120 euro het stuk betaald, maar gezien ik in elke game meer dan 1000uur heb zitten (and counting) is er geen andere vorm van entertainment die zo'n goede bang-for-buck geeft.
Ik heb zoveel plezier in BF4 (had het ook in 3 en BFBC2 trouwens) dat ik die 120 euro er zeker wel voor over heb.
Vind je het te duur, dan gewoon wachten met de aanschaf. Niet eerst 120 euro betalen en daarna pas gaan "zeuren" dat het te duur is, je betaalt er zelf voor, het is en is en blijft jouw keuze om het geld neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
laten we wel duidelijk zijn dat in mijn topic staat: - - - - - EA Games & Origin - - - - -

EA GAMES: NEED FOR SPEED
ORIGIN: BATTLEFIELD

De game zal gaan knallen voor mensen met een volle portomonee dus niet voor mij, en ik kan mij toch uitlaten over de game en verder ontevreden zijn over origin of mag dit niet ofzo.
Ik heb bf4 met veel plezier gespeeld 1 week gratis het is gewoon een andere ervaring. En ja grafische ziet het er minder uit maar het gevoel van het schieten en rennen is beter of leuker als bf3.
Maar ja dit is natuurlijk een eindeloze discussie.
Ik heb bf4 nooit gekocht! En dit was een wel overwogen keuze daarom heb ik bf3 kapot gespeeld.
Ik heb zoveel mogelijk gedaan om cheaters gebanned te krijgen EA wist ook van cheater servers maar deed er niks aan omdat ze het geld toch al binnen hadden.
Nu ga ik afwachten tot ik meer geld heb en eventueel of mensen gaan klagen over de te hoge systeemeisen en wellicht koop ik bf1 wel nooit!
De tijd zal het leren.
Maar voor diegene die het nu al besteld hebben die wens ik veel plezier, en ongetwijfeld zal de game voor hen gaan knallen.
Ik geloof ook dat battlefield bad company een juweeltje is, het is fijn om het van iemand anders te horen.

Waarom moet er hier nou wéér zo'n (onnodig) verwijt volgen incl. drieletterig scheldwoord? En het blijft wel een erg ongestructureerd warrig verhaal. Zo valt er ook geen fatsoenlijke discussie te voeren. Dacht dat ik eerder toch wel duidelijk was. Dan maar op slot....

[ Voor 100% gewijzigd door Koekiemonsterr op 04-10-2016 20:54 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.