Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen. Een combinatie van lichte en zwaardere spellen. 1080p en minstens 60fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale budget is 800 euro inclusief verzendkosten. Minder is beter zolang de kwaliteit niet te veel achteruit gaat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, muis, toetsenbord, etc heb ik al. Ik wil mijn harde schijf van mijn oude computer gebruiken als dat kan. Mijn oude pc was een emachines el1870. Daarnaast zou ik graag weten of ik windows van mijn oude computer kan overzetten naar de nieuwe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een redelijk goede grafische kaart. Ik wil graag een ssd en harde schijf tegelijk gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur wat betreft merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag de mogelijkheid hebben om in de toekomst onderdelen te upgraden. Een makkelijke installatie zou fijn zijn omdat ik voor de eerste keer probeer een pc in elkaar te zetten.
Ga je overklokken?
Ik ben bereid om proberen te overklokken als dat helpt.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil weten of deze combinatie werkt en of er verbeteringen mogelijk zijn. Als iemand een betere optie heeft hoor ik dat ook graag.
Ik wil vooral gaan gamen. Een combinatie van lichte en zwaardere spellen. 1080p en minstens 60fps.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale budget is 800 euro inclusief verzendkosten. Minder is beter zolang de kwaliteit niet te veel achteruit gaat.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, muis, toetsenbord, etc heb ik al. Ik wil mijn harde schijf van mijn oude computer gebruiken als dat kan. Mijn oude pc was een emachines el1870. Daarnaast zou ik graag weten of ik windows van mijn oude computer kan overzetten naar de nieuwe.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een redelijk goede grafische kaart. Ik wil graag een ssd en harde schijf tegelijk gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur wat betreft merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag de mogelijkheid hebben om in de toekomst onderdelen te upgraden. Een makkelijke installatie zou fijn zijn omdat ik voor de eerste keer probeer een pc in elkaar te zetten.
Ga je overklokken?
Ik ben bereid om proberen te overklokken als dat helpt.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil weten of deze combinatie werkt en of er verbeteringen mogelijk zijn. Als iemand een betere optie heeft hoor ik dat ook graag.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 205,- | € 205,- |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 80,95 | € 80,95 |
1 | Sapphire Radeon RX 480 NITRO+ 4G | € 242,95 | € 242,95 |
1 | Zalman Z3 | € 36,51 | € 36,51 |
1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 35,50 | € 35,50 |
1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 72,- | € 72,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 725,86 |