Ik zoek een?
Ik zoek eeb nieuwe cpu en daarbij een passend moederbord en een passend setje ram (graag 16gb)
Wat is je budget?
ik wil graag tot de 250 gaan maar liever lager.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt hoewel ik toch in een gelijke uitslag voor amd zou kiezen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het nieuwe system zal bestaan uit een:
Aerocool battlehawk
psu nog onbekend(hangt van nodige wat af)
Een rx470 of misschien nog een rx480 als er wat van de prijs af gaat.
een budget SSD
een oude 1TB seagate HDD
Ik twijfel zelf heel erg tussen een amd FX-8350 (die ik misschien ietsje zal overklokken), een intel core i5-6400 (wat toch wat buiten mijn budget rijkt), een amd FX-6300 en een intel core I3-6100. Verder maakt moederbord niet echt veel uit. Ik heb in de pricewatch zoveel gezien dat ik me echt geen raad meer weet. Ik speel voornamelijk games als cities skylines, minecraft en Civilization V wat Civilization Vl gaat worden.
Zal waarschijnlijk een i5-6400 tray gaan worden en daarbij vergroot ik mijn budget voor meer futureproof
Ik hoop dat julie een sugestie hebben. Mocht je nog een opmerking hebben over de andere onderdelen hoor ik het graag.
Ik zoek eeb nieuwe cpu en daarbij een passend moederbord en een passend setje ram (graag 16gb)
Wat is je budget?
ik wil graag tot de 250 gaan maar liever lager.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt hoewel ik toch in een gelijke uitslag voor amd zou kiezen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het nieuwe system zal bestaan uit een:
Aerocool battlehawk
psu nog onbekend(hangt van nodige wat af)
Een rx470 of misschien nog een rx480 als er wat van de prijs af gaat.
een budget SSD
een oude 1TB seagate HDD
Ik twijfel zelf heel erg tussen een amd FX-8350 (die ik misschien ietsje zal overklokken), een intel core i5-6400 (wat toch wat buiten mijn budget rijkt), een amd FX-6300 en een intel core I3-6100. Verder maakt moederbord niet echt veel uit. Ik heb in de pricewatch zoveel gezien dat ik me echt geen raad meer weet. Ik speel voornamelijk games als cities skylines, minecraft en Civilization V wat Civilization Vl gaat worden.
Zal waarschijnlijk een i5-6400 tray gaan worden en daarbij vergroot ik mijn budget voor meer futureproof
Ik hoop dat julie een sugestie hebben. Mocht je nog een opmerking hebben over de andere onderdelen hoor ik het graag.
[ Voor 6% gewijzigd door RAXO op 30-09-2016 15:22 . Reden: fout modelnummer ]