Toon posts:

hoge pieptoon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet echt een probleem, maar ik vroeg het me zomaar af. Als ik op internet zit en ik scroll een flink snel dat hoor ik een hoge pieptoon, en als ik weer stop met scrollen dan stopt dat weer. Bij TV's hoor je die piep overigens de hele tijd door.
Waardoor komt dat???

M'n monitor is een Eizo FlexScan T563-T.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:37

Hu9o

Schokkend

Je weet dus zeker dat de piep uit je monitor komt, en niet uit de kast of boxen??

Ik heb namelijk ook eens gehoord dat er geluid uit de kast kwam als je de muis bewoog. Maar dat was wel zo'n hoog geluid dat je het nauwelijks hoorde. Ik weet trouwens niet hoe dat is opgelost.

Maar ik zou zeggen, Garantie?? mischien is het bij een nieuwe niet?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
Erg luid is het ook niet, maar soms zit ik met m'n neus het liefst in het scherm, en dan is het wel te horen. Bij TV's is het ook wel een stuk luider.

Denk niet dat ik hem ga ruilen, want zoals ik al zei, het is geen probleem,maar ik vroeg het me zomaar af.

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
komt het niet gewoon uit de boxen? dat had ik namelijk

Verwijderd

hoog piepje heb je bij hoge resolutie??

zo ja>>>dat komt door de hoogspanning in je beeldbuis (tv hebben dat erger) ...kan een beginnend defect zijn maar kan ook standaard bij dat model buis..>>>in dat geval slechte monitor>>

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:58

Remi

Moo!

Op school hebben wij computers die beginnen te piepen als je in een flashanimatie gaat bewegen dus ook met scrollen en in en uitzoomen.

Let wel de pc speaker piept hier dus.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
bij mij gaat tie piepen als ik met flashget iets download, als ik die blokjes zie als ik die blokjes (je weet wel die grijze,blauwe,rode druppels) als ik ga scrollen met muis zogauw ik iets doe zodat ik de blokjes niet meer zie gaat het piepen weg en begint weer als ik ze tevoorschijn haal.

volgens mij isset de monitor, lekker vaag probleem he? ik vat er ook niks van :7

Verwijderd

heb ik gehad bij mijn monitor. Je moet je vernieuwingsfrequentie iets omlaag zetten.

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
dat je dat hoort betekend gewoon dat je goede oren hebt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 28 juni 2001 21:44 schreef bouncin-j het volgende:
heb ik gehad bij mijn monitor. Je moet je vernieuwingsfrequentie iets omlaag zetten.
Doe ik niet, dan gaat ie knipperen. Da's nog veel erger.
Pagina: 1