Tarief voor lokaal bellen wordt duurder

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Bron: TT pag 115 Yorin

De opta dwingt de kpn om de prijzen voor lokaal tarief omhoog te gooien en het starttarief omlaag.
De tariefs wijzigingen zouen 15 augustus ingaan.

De opta zegt ook dat de consument er niet veel duurder op zou zijn, behalve mensen die veel internetten via een modem. |:(

nou ik ben er dus 1 die internet via een modem.

ik :r op de OPTA de opta zou er moeten zijn voor de consumenten :r :r :r :r

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 22:11

Klippy

Still Game

Da's klote ja......
heb gelukkig geen modem meer, maar dan nog :(

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Attilla
Jah daar denken ze dus gewoon niet aan aan mensen die nog een modem hebben. ze denken van er zijn toch wel genoeg breedband verbindingen.

Nou dan weten hun niet hoeveel er nog geinternet wordt met modums

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:42
het gaat erom dat de concurrentie (onetel, tele 21 etc, etc) niet op kan tegen de prijzen die de kpn nu hanteert. de KPN heeft al haar inversteringen in het netwerk al dubbel en dwars terug verdient, en hoeft niet echt te verdienen aan de telefoon tikken. Volgens de OPTA is het dus niet eerlijk t.o.v. die andere aanbieders, die nu door KPN kapot geconcureerd worden. (that's business als je het mij vraagt)

p.s. volgens mij heeft onetel in Australië (waar het vandaan komt) al surceanse van betaling aangevraagd, het mobiele netwerk verkocht aan een andere aanbieder en een zooitje personeel er uit geknikkerd)

Verwijderd

nahja ik denk dat kpn binnenkort de tarieven ook wel iets zal moeten verhogen om ooit nog van hun schulden af te komen
dus dan komt het allemaal weer op ze pootjes terecht ;)
maar idd klote voor de modemgebruikers
hehe dat had ik niet gered met mijn rekeningen die een top van 1400 bereikten :(

• Attilla
Op donderdag 28 juni 2001 17:16 schreef gumtree het volgende:
het gaat erom dat de concurrentie (onetel, tele 21 etc, etc) niet op kan tegen de prijzen die de kpn nu hanteert. de KPN heeft al haar inversteringen in het netwerk al dubbel en dwars terug verdient, en hoeft niet echt te verdienen aan de telefoon tikken. Volgens de OPTA is het dus niet eerlijk t.o.v. die andere aanbieders, die nu door KPN kapot geconcureerd worden. (that's business als je het mij vraagt)

p.s. volgens mij heeft onetel in Australië (waar het vandaan komt) al surceanse van betaling aangevraagd, het mobiele netwerk verkocht aan een andere aanbieder en een zooitje personeel er uit geknikkerd)
3x raden wie het moederbedrijf van onetel is
tadaa kpn dus onetel heb niks te vrezen van de tarieven binnen nl

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Nee, niet nog hoger :( :(
Ik hoop dat mijn ADSL pakketje snel wordt opgestuurd

Verwijderd

snel onderzoekje, onder voorbehoud

we rekenen in daltarief:

wanadoo 30 1.54266666666666 per uur
wish c&d 1.16583333333333 per uur
kpn oud 1,80 per uur
kpn nieuw 1.986 per uur

wish wordt wel erg aantrekkelijk zo langzamerhand. Mag je 2 of meer wish pakketjes nemen?

Verwijderd

ehmm, vreemd...
Om lage prijzen te krijgen moet er concurrentie zijn, maar om concurrentie te krijgen moeten de prijzen omhoog.

Verwijderd

van de opta site:

OPTA moet de tarieven van een partij met aanmerkelijke macht op de markt - voor vaste telefonie is dat nu KPN Telecom - op kostengeoriënteerd beoordelen. In 1998 stelde OPTA de mate van kostenoriëntatie vast op basis van rendementsregulering. Zie hiervoor het oordeel van OPTA over de kostengeoriënteerdheid van de telefoontarieven. In 1999 werd een price cap-systeem ingevoerd. Dit systeem houdt in dat tot 2002 een aantal tarieven (het abonnement, lokaal en interlokaal verkeer en verkeer van vast-naar-mobiel) van KPN jaarlijks met 5,3 procent moet dalen. KPN mag hierop een correctie voor inflatie toepassen. Zie het oordeel over tariefplafonds voor de telefoontarieven van KPN 1999-2002).

Ze gaan met deze jongste beslissing dus lijnrecht in tegen het price cap-systeem uit 1999?

Mijn kalender zegt dat het 2001 is.

• The.EMP3ROR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2023

The.EMP3ROR

<3 MUSE

Jeez's... alsof ik nog niet genoeg aan die knakkers betaal... ik leech ongeveer 1,4GB per MAAND... en dan krijg je om de 2 maanden een telefoonrekening tussen de 350 en 400 gulden (excl. hetgene wat m'n ouders bellen)!!!

Daar kom je toch van aan de schijt of niet dan... ADSL&Chello zijn ook nog niet in aantocht dus ik blijf lappen... bah :(

Ik :r niet op de OPTA ik poep erop! *D

56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pfff, gelukkig dat ik net 43 dagen op adsl zit :)

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 18:06
Op vrijdag 29 juni 2001 00:33 schreef drYddi het volgende:

Ik :r niet op de OPTA ik poep erop! *D
Ik schijt net zo hard met je mee!

Godverdomme wat heeft men nou aan z`on concurrentie waarbij de consument nog meer wordt gepletterd? :(

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 04:50 schreef Apronex het volgende:

Ik schijt net zo hard met je mee!
...knap van je, cyberpoep??.... :+ :+ :+

Verwijderd

ONE-TEL is dus niet van KPN, hoe kom je aan die onzin??
En wederom helpt de :r PTA de consument niet, sind de concurentie zijn we steeds meer gaan betalen, eerst het abonnement omhoog en nu het lokaal bellen.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

klotestreek, de modemers betalen zich al scheel, word het nog meer, en dat ADSL schiet ook niet op :(

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op donderdag 28 juni 2001 17:52 schreef Attilla het volgende:

[..]

3x raden wie het moederbedrijf van onetel is
tadaa kpn dus onetel heb niks te vrezen van de tarieven binnen nl
:? Waarom zijn er dan berichten in de pers verschenen die meldden dat het moederbedrijf in Nieuw-Zeeland grote financiële problemen heeft?
Op vrijdag 29 juni 2001 08:27 schreef CheS het volgende:
ONE-TEL is dus niet van KPN, hoe kom je aan die onzin??
I agree!

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Ik wil geen hogere prijzen
dat is nooit goed :(
Pagina: 1