1440p Systeem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
niet meer van toepassing

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2016 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een Z moederbord neem, neem dan gelijk die 3 tientjes mee en pak een 6700k. Ik heb je hele post gelezen maar later upgraden zou ik niet doen. Doe het dan gelijk nu. Voor de rest ziet t er goed uit

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:00:
Als je een Z moederbord neem, neem dan gelijk die 3 tientjes mee en pak een 6700k. Ik heb je hele post gelezen maar later upgraden zou ik niet doen. Doe het dan gelijk nu. Voor de rest ziet t er goed uit
Dacht ik al :P Ik zal het even aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En als je dan toch gaat overklokken neem dan geheugen wat je kan mee overklokken pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15.
En een koeler die er wat mooier uit ziet door het raam pricewatch: be quiet! Dark Rock Advanced C1.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 20:11:
En als je dan toch gaat overklokken neem dan geheugen wat je kan mee overklokken pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15.
En een koeler die er wat mooier uit ziet door het raam pricewatch: be quiet! Dark Rock Advanced C1.
Die koeler geef ik je gelijk in, dankjewel! Echter, als ik 2 van die geheugensetjes koop, gaat dat dan nog passen onder die koeler? Ik zou namelijk graag 32GB willen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dat past.
Pagina: 1