Toon posts:

Nomaals: problemen met cordless desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee, willen jullie me niet helpen of zo?
Kan het dat mijn Logitech cordless desktop pro interfereert met mijn stereoinstallatie, en zo ja wat doe ik er aan?

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07:55

Hu9o

Schokkend

Je hebt dus een cordless mouse? Die stuurd z'n signalen via radio golfen. Het kan dus best zijn dat de sterio boxen daar op gaan mee kraken.

Oplossing, zet de sterio verder bij je muis weg. :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 16:53 schreef Redbullkevin het volgende:
Hee, willen jullie me niet helpen of zo?
Kan het dat mijn Logitech cordless desktop pro interfereert met mijn stereoinstallatie, en zo ja wat doe ik er aan?
Je moet ff niet niet hysterisch doen gelijk. Als er geen tweakers op m'n post reageren, ga ik ook niet lopen schreeuwen dat tweakers mij niet willen helpen.

Wat gebeurd er precies met je desktop pro, je kunt niet meer typen :? Detecteert ie telkens een nieuw apparaat op kanaal 1 :?

Ff wat specifieker graag. En inderdaad je moet ook mogelijke stoorbronnen verder van je ontvanger zetten. Elke stroompje geeft een klein elektromagetisch veld af, wat die controller kan doen laten flippen.

Als je boxen of zwaardere apparatuur er dicht bij hebt staan, gauw ff verplaatsen die hap.

Verwijderd

Lees eens maar goed wat er in de handleiding staat!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Op donderdag 28 juni 2001 20:36 schreef the-gothic het volgende:
Lees eens maar goed wat er in de handleiding staat!
jah idd, zal vast wel iets daarin staan daarover