Mijn vraag
Sinds ik mijn GTX 770 vervangen heb voor een GTX 1070 heb ik (soms) het probleem dat wanneer ik mijn computer aan zet, ik geen display krijg. Dit is meestal wanneer de stroom van mijn computer af is geweest, maar gisteren gebeurde het ook toen ik mijn PC forceerde af te sluiten nadat een spelletje crashte. Alle fans draaien en de LED van mijn videokaart springt aan, maar krijg geen beeld. Ik kan hem zo vaak proberen op te starten als ik wil, maar ik krijg geen signaal. Als ik dan een paar uur wacht en hem aan zet, krijg in de melding dat de PC een aantal keren niet kon opstarten, en of ik de BIOS wil resetten of door wil gaan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 64-bit Pro
Specs: inventaris: PC
Monitor: pricewatch: AOC E2461FWH Zwart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Moederbord geupdate
Laatste drivers gedownload
CMOS battery eruit gehaald
Stroom eraf
Wall power in plaats van stekkerbak
Een RAM stick weggehaald
Heeft iemand enig idee?
Sinds ik mijn GTX 770 vervangen heb voor een GTX 1070 heb ik (soms) het probleem dat wanneer ik mijn computer aan zet, ik geen display krijg. Dit is meestal wanneer de stroom van mijn computer af is geweest, maar gisteren gebeurde het ook toen ik mijn PC forceerde af te sluiten nadat een spelletje crashte. Alle fans draaien en de LED van mijn videokaart springt aan, maar krijg geen beeld. Ik kan hem zo vaak proberen op te starten als ik wil, maar ik krijg geen signaal. Als ik dan een paar uur wacht en hem aan zet, krijg in de melding dat de PC een aantal keren niet kon opstarten, en of ik de BIOS wil resetten of door wil gaan.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 64-bit Pro
Specs: inventaris: PC
Monitor: pricewatch: AOC E2461FWH Zwart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Moederbord geupdate
Laatste drivers gedownload
CMOS battery eruit gehaald
Stroom eraf
Wall power in plaats van stekkerbak
Een RAM stick weggehaald
Heeft iemand enig idee?