Vraag

• sdop
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-02 12:37
Hallo,

Ik heb een Asus X202E CT001H en begin me te ergeren aan de harde schijf. Ik wil deze gaan vervangen door deze: http://www.hardeschijfsto...g-ssd-750-evo-120-gb.html
Nu lees ik allemaal verschillende meningen over het klonen van de harde schijf naar de ssd en ik lees ook dat de kloon software van Samsung wel goed is. Nu zou ik daar graag jullie mening over horen. Het is niet heel veel data, maar meer de reeds geïnstalleerde software die ik graag zou behouden.
Wat raden jullie me aan?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Als ik naar de prijzen kijk zou ik deze nemen: http://www.hardeschijfsto...g-ssd-750-evo-250-gb.html

Dat klonen kan je toch gewoon proberen? Bevalt het niet, kan je altijd nog herinstalleren.

• sdop
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-02 12:37
Thanks. Er staat nu maar zo'n 80gb op.
Heb namelijk alle gegevens op dropbox/onedrive/NAS staan.
Ik denk dat een 120gb ssd wel volstaat!

Wat betreft het klonen heb je gelijk. Ik kan het altijd proberen.
Hoe zit het al zou ik het wel met schone installatie van Windows 10 doen? Moet ik dan nog iets doen zodat hij weet welke code het is, want de huidige installatie is een update van windows 8 geweest naar windows 10.

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:08

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

De code zit in je Book EUFI, windows zal die gewoon uitlezen en terug activeren.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
En ik zou gewoon voor een 250 GB exemplaar gaan. Altijd makkelijk meer ruimte, en het kost niet zo veel meer. Ook wat sneller.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
sdop schreef op donderdag 29 september 2016 @ 17:57:
Thanks. Er staat nu maar zo'n 80gb op.
Heb namelijk alle gegevens op dropbox/onedrive/NAS staan.
Ik denk dat een 120gb ssd wel volstaat!
Volstaat of vol staat?
Voor 20% meer euros heb je 300% meer vrije ruimte.
Pagina: 1