Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat kan ik hier voor vragen?

Pagina: 1
Acties:
  • 441 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mocht niet

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2016 16:02 ]

Alle reacties

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Uit het DAA-beleid:
Een interessante vraag als je iets wil verkopen natuurlijk! Zoals op het hele forum gaan we uit van eigen inzet. Taxatietopics vallen onder deze eigen inzet en zijn dus niet toegestaan op het forum. Om toch een idee te krijgen wat je hardware/pc/laptop nog waard is kan je de Howto: prijsbepaling (oude) hardware doornemen. Andere bronnen die waardevolle informatie kunnen opleveren zijn onze eigen V&A, Marktplaats, e-bay en andere verkoopkanalen.
Kortgezegd, er zijn legio methoden om dit zelf te kunnen achterhalen en derhalve zijn 'wat is dit nog waard-topics' ongewenst.

[ Voor 11% gewijzigd door Switchie op 29-09-2016 15:47 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

waarschijnlijk zal je er geld voor krijgen, hoeveel dat is aan jou.

Verwijderd

Topicstarter
Switchie schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:46:
Uit het DAA-beleid:

[...]

Kortgezegd, er zijn legio methoden om dit zelf te kunnen achterhalen en derhalve zijn 'wat is dit nog waard-topics' ongewenst.
Zoals dus voor willekeurig welke vraag dan ook in ieder willekeurig topic hier op Tweakers Forum... Op iedere vraag hier gesteld zijn er legio andere mogelijkheden om een antwoord te krijgen!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:04:
[...]

Zoals dus voor willekeurig welke vraag dan ook in ieder willekeurig topic hier op Tweakers Forum... Op iedere vraag hier gesteld zijn er legio andere mogelijkheden om een antwoord te krijgen!
Don't shoot the messenger ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Nee nee, ik vond jouw reactie niet zo een probleem :)
Meer de regels, onzinnig - in mijn ogen dan tenminste - daar dit heel veel vragen in welk topic dan ook eigenlijk niet plaatsbaar maakt :)

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ben geen mod en zal zeker niet pretenderen er een te zijn.
Maar wat volgens mij de insteek van het forum moet zijn, is om een stel enthousiastelingen een plek te geven om ideeen en gedachtes uit te wisselen.
Vanzelfsprekend moet er ruimte zijn om vragen te kunnen stellen want ook hierop zullen verschillende antwoorden komen, waardoor er weer wat te 'sparren' is en uiteindelijk iedereen slimmer wordt.

Wat echter wel gewenst is, is een stukje eigen inzet. Geen vraag is te dom, als er maar een blijk van eigen inzet is.
Als je bij voorbeeld op marktplaats/ebay/ etc. Etc. Had gezocht naar wat vergelijkbare systemen/onderdelen opbrengen, en hier een second opinion zou vragen. Komt dit al heel anders over dan; "aub, een lijstje met onderdelen, taxeer dit even voor mij" (uiteraard lekker aangedikt want chargeren leidt tot discussie ;))

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:49

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit is inderdaad niet toegestaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.