Ik zoek een?
Een videokaart & voeding
Wat is je budget?
Videokaart & voeding mogen in totaal max 400 euro kosten.
Ik verwacht zelf dat het goedkoper kan dan 400 maar als het hier uiteindelijk toch in de buurt komt zou een uitleg waarom dit beter is dan een goedkoper alternatief op prijs gesteld worden
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren gezien ik hier zelf redelijk weinig verstand van heb.
Met het complete systeem moet ik uiteindelijk in staat zijn om spellen als Civilization & Heroes of Newerth zonder problemen te draaien. Volgens mij is hier geen bijzonder sterke videokaart voor nodig. Zou top zijn als het totale systeem niet te veel herrie maakt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Onderstaande is wat ik tot nu toe bij elkaar heb gezocht.
Als jullie verder opmerkingen hebben m.b.t. het systeem dan hoor ik dat uiteraard ook graag.
EDIT: Bij de specs van het moederbord zag ik geen max geheugensnelheid staan. Is dit geheugen compatible met dit moederbord?
Een videokaart & voeding
Wat is je budget?
Videokaart & voeding mogen in totaal max 400 euro kosten.
Ik verwacht zelf dat het goedkoper kan dan 400 maar als het hier uiteindelijk toch in de buurt komt zou een uitleg waarom dit beter is dan een goedkoper alternatief op prijs gesteld worden
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren gezien ik hier zelf redelijk weinig verstand van heb.
Met het complete systeem moet ik uiteindelijk in staat zijn om spellen als Civilization & Heroes of Newerth zonder problemen te draaien. Volgens mij is hier geen bijzonder sterke videokaart voor nodig. Zou top zijn als het totale systeem niet te veel herrie maakt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Onderstaande is wat ik tot nu toe bij elkaar heb gezocht.
Als jullie verder opmerkingen hebben m.b.t. het systeem dan hoor ik dat uiteraard ook graag.
EDIT: Bij de specs van het moederbord zag ik geen max geheugensnelheid staan. Is dit geheugen compatible met dit moederbord?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 205,95 | € 205,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 281,49 | € 281,49 |
| 1 | Antec GX500 | € 43,15 | € 43,15 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 735,44 | |
[ Voor 17% gewijzigd door -Casper op 29-09-2016 16:57 . Reden: update van pw lijst ]