PPPoE settings trined (genexis modem)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-10 20:04
Hoe haal ik de PPPoE gegevens uit het modem?

Heb reeds contact gehad met Trined maar ze willen me hierin niet assisteren. (blijkbaar is moniek ook de enige helpdesk medewerker aangezien ik meerdere keren het geprobeerd heb :p maar blijf elke keer de zelfde medewerker krijgen

Op het internet is het helaas ook niet terug te vinden. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan achterhalen?

Abonement: Trined 500/500 inc TV
Modem: Genexis
Toekomstige infra (Ubiquilti)
Waarom?: Omdat dat Genexis ding echt brak is en ik wil graag de vezel onder de kruipruimte leggen zodat hij niet meer een prominente plaats heeft midden in de woonkamer >:)

Alle reacties

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 21:51
Bedoel je niet je FritzBOX?

Genexis zet het licht glas signaal om in UTP stroom prikkels...

Misschien moet je niet naar PPPoE gegevens zoeken maar naar VLAN, misschien geeft Trined dan wel een antwoord...

Ik trek mijn glasvezel lijn helemaal vol down en up tegelijk met 1000 / 1000.
Genexis is standaard.
Ik maak alleen gebruik van een router PC en niet van de meegeleverde hardware.

[ Voor 30% gewijzigd door kmichael op 29-09-2016 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-10 20:04
Helaas gebruiken ze bij Trined consumer geen extra apparatuur. De Genexis doet DHCP en op poortje 3 heeft die het IP TV vlan de rest van de poortjes krijgen van de genexis een 192.168.1.* adres

Zodra ik overstap naar zakelijk (kost wel meer per maand en kost 70e aansluitkosten) dan krijg ik een fritzbox gaf de medewerker aan. Helaas was de overstap met een verlies van 500mbit naar 250 mbit (tegen hogere kosten) `

Ook gaf moniek aan dat als het echt een probleem was dat ik dan maar naar alternatieven moest gaan kijken . Nou zo'n helpdesk medewerkster zou bij mij ontslag met vlakke hand krijgen >:) breng E80.50 elke maand naar hun voor enkel gebruik van internet en TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

BurnerT schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:31:
... Nou zo'n helpdesk medewerkster zou bij mij ontslag met vlakke hand krijgen ...
Shoot the messenger!

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==