Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Tot voor kort gebruikte ik tot grote tevredenheid SplenDO. Deed alles wat ik wilde.

Nu is er blijkbaar een update geweest en a) verschijnt er reclame (heb ik geen probleem mee, de makers mogen ook wat verdienen) en b) is de hoeveelheid todo-items beperkt tot 100 per categorie.

Nu gebruik ik de tasks list niet enkel voor "TODO" maar ook om allerlei dingen snel bij te houden (lijst met muziek die ik goed vind bijvoorbeeld, kan ik er snel in noteren als ik het hoor op de radio) dus die beperking van 100 is een probleem.

Dus ben ik op zoek gegaan naar een andere app. Heb er een dozijn uitgetest maar niks werkt zo lekker als SplenDO deed en er ontbreekt altijd wel wat.

Vandaar mijn vraag, heeft iemand suggesties voor een goeie Android tasks app die gesynced kan worden met gmail tasks?

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Alle reacties

• rens-br
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
demichel schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:42:
Dus ben ik op zoek gegaan naar een andere app. Heb er een dozijn uitgetest maar niks werkt zo lekker als SplenDO deed en er ontbreekt altijd wel wat.
Is het niet makkelijk om even de apps op te noemen die al geprobeerd hebt, zodat we niet met dezelfde aan komen zetten.

offtopic:
Verder heb ik van je topic een vraagtopic gemaakt.

• demichel
rens-br schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:45:
[...]

Is het niet makkelijk om even de apps op te noemen die al geprobeerd hebt, zodat we niet met dezelfde aan komen zetten.

offtopic:
Verder heb ik van je topic een vraagtopic gemaakt.
Zowat alles wat verschijnt in de Playstore als je "todo" intikt. Niks werkte echt lekker. Nu heb ik ToDo erop staan, werkt wel OK maar da's dan ook alles.

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

• rens-br

rens-br

demichel schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:49:
Zowat alles wat verschijnt in de Playstore als je "todo" intikt. Niks werkte echt lekker. Nu heb ik ToDo erop staan, werkt wel OK maar da's dan ook alles.
Wat werkt er dan niet zo lekker?

• demichel
rens-br schreef op donderdag 29 september 2016 @ 13:58:
[...]

Wat werkt er dan niet zo lekker?
Kleine dingetjes, zoals bijvoorbeeld de ene lijst sorteren op datum (de "echte" TODO's), de andere lijst alfabetisch (muziek, bijvoorbeeld).

Ook bijvoorbeeld visueel in verschillende blokken: overdue, today, tomorrow, zonder datum,... in plaats van gewoon de datum erbij,...

Kleine dingen maar behoorlijk irritant.

• rens-br

rens-br

demichel schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:03:
Kleine dingetjes, zoals bijvoorbeeld de ene lijst sorteren op datum (de "echte" TODO's), de andere lijst alfabetisch (muziek, bijvoorbeeld).

Ook bijvoorbeeld visueel in verschillende blokken: overdue, today, tomorrow, zonder datum,... in plaats van gewoon de datum erbij,...

Kleine dingen maar behoorlijk irritant.
Maar kan je dan niet beter afstappen van het hele Gmail gebeuren en gewoon een echte taskmanager gebruiken?

• demichel
rens-br schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:05:
[...]

Maar kan je dan niet beter afstappen van het hele Gmail gebeuren en gewoon een echte taskmanager gebruiken?
Misschien is dat nog niet zo'n slecht idee. Maar dan wil ik wel syncen naar "de cloud". Welke gebruik jij? (if any)

• rens-br

rens-br

demichel schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:09:
Misschien is dat nog niet zo'n slecht idee. Maar dan wil ik wel syncen naar "de cloud". Welke gebruik jij? (if any)
Het is niet echt een primaire 'taak' app. Maar ik gebruik gewoon OneNote voor notities en taken.

• demichel
rens-br schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:10:
[...]

Het is niet echt een primaire 'taak' app. Maar ik gebruik gewoon OneNote voor notities en taken.
Synced die naar "de cloud"?

Reden waarom ik eigenlijk graag vasthou aan gmail is dat ik er redelijk zeker kan van zijn dat google er binnen 2 jaar, 5 jaar, 10 jaar,... nog is en mijn data niet "plots" verdwenen is bij faillissement of overname oid...

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Ja, OneNote kun je aan je OneDrive koppelen.

• rens-br

rens-br

OneNote is van Microsoft en die sync inderdaad naar de cloud. Verder heb je ook apps voor iOS, Windows Mobile en is er een webversie beschikbaar. Ik zou zeggen probeer het eens: Google Play: OneNote.
Momus schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:14:
Ja, OneNote kun je aan je OneDrive koppelen.
Je koppelt die niet aan OneDrive, maar aan een microsoft account en staat los van OneDrive.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
rens-br schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:15:
[...]

OneNote is van Microsoft en die sync inderdaad naar de cloud. Verder heb je ook apps voor iOS, Windows Mobile en is er een webversie beschikbaar. Ik zou zeggen probeer het eens: Google Play: OneNote.

[...]

Je koppelt die niet aan OneDrive, maar aan een microsoft account en staat los van OneDrive.
Je zult toch een onedrive moeten hebben om je notes in de cloud te krijgen.

• rens-br

rens-br

Momus schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:18:
Je zult toch een onedrive moeten hebben om je notes in de cloud te krijgen.
Heb even gekeken en OneNote maakt geen verwijziging naar OneDrive. Maar de notities worden inderdaad wel zeker opgeslagen onder 'Documenten' in OneDrive. Je hebt dus gelijk.
Pagina: 1