Zwart scherm

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Hallo allemaal
Mijn zoon heeft een iPhone 6 , scherm was kapot en tijdens opladen werd hij heel erg heet zelfs de oplader was gesmolten. Scherm vervangen kreeg toen alleen Apple logo wat steeds opnieuw opstartte en batterij was laag en ging op den duur ook niet meer aan zelfs met ressetten niet, heb er een nieuwe batterij ingezet maar hij gaat niet meer aan en word niet herkend door iTunes op de pc zie ook geen logo of andere dingen in het scherm en ook met resetten zie ik niets heb ook nu de USB Dock connector vervangen maar nog steeds niets , kan ik hem ergens laten doorlichten wat het probleem dan kan zijn of is het rijp voor de prullenbak ? Ik hoop dat iemand een oplossing weet . Gr monique ( een radeloze moeder)
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Nieuwe scherm , batterij en USB Dock connector
...

Alle reacties

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
Aan/uit knop + thuisknop ook geprobeerd? Deze moet je eventjes inhouden.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo notsosteady
Ja dat heb ik ook al gedaan helaas , dat bedoelde ik met ressetten ,maar dankjewel voor je reactie

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
dat de dockconnector heet werdt , gebeurde dit. Voor/na het vervangen van het lcd?

Wilt nog wel eens voorkomen dat de oorzaak bij een imitatie scherm ligt.

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 17:55
Je had gewoon naar de Apple Store moeten gaan. Had je voor €120 een nieuw scherm gehad en niet al dat geklier hoeven hebben. Nu is een andere optie het vervangen van het gehele toestel bij de Apple Store, buiten garantie (dat heb je nu zeker niet meer). Voor €320 heb je een "nieuwe" iPhone 6 met weer 3 maanden garantie.

Verwijderd

Topicstarter
Het scherm was nog gebarsten en na opladen met ORGINEEL stekker en draad werd hij op een avond heel heet en wilde niet meer aangaan na afkoeling , ik heb toen besloten om iig het scherm te vervangen om te kijken of dat iets zou oplossen , kreeg toen na vervangen van het scherm alleen het Apple logo en bleef steeds opnieuw opstarten op een gegeven moment gaf hij aan dat hij opgeladen moest worden en heb hem geladen maar niets kwam meer in beeld heb de home en volumeknop geprobeerd maar ook dat werkte niet . Dus dacht mss door de hitte dat de batterij niet meer goed was en vervangen voor een nieuwe , ook dit werkte niet en via iTunes herkende hij ook niks en zag geen verandering . Gelezen dat het ook de USB Dock connector kon zijn en ook die vervangen maar helaas nog steeds niks . Wat begon met iets kleins word het nu dus steeds meer en ja ik heb geen garantie meer en ik dacht dat ik het misschien wel zelf zou kunnen ( heb vaker schermen vervangen) , en mij dit geld kon schelen of je het zelf kan of laten doen . Het was te proberen .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Die nieuwe accu kan natuurlijk ook defect, ik heb dat in ieder geval een keer meegemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Oke dan ga ik hem laten nakijken heb daar nog garantie op , dankjewel . Ik was zelf bang voor het moederbord maar ik laat dan wel eerst die batterij bekijken voordat ik verder gaat . Nogmaals bedankt notsosteady!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 21:18:
Oke dan ga ik hem laten nakijken heb daar nog garantie op , dankjewel . Ik was zelf bang voor het moederbord maar ik laat dan wel eerst die batterij bekijken voordat ik verder gaat . Nogmaals bedankt notsosteady!
Dat kan het ook nog steeds zijn hoor, heb je de connector ook goed aangedrukt?

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Is dit serieus?
Hallo allemaal
Mijn zoon heeft een iPhone 6 , scherm was kapot en tijdens opladen werd hij heel erg heet zelfs de oplader was gesmolten.
Als een oplader smelt moet je er 1) niet meer mee gaan kloten en 2) een klacht indienen bij Apple of de verkoper van de oplader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zover ik weet en kon voelen is hij goed aangedrukt notsosteady en ja barrymossel je heb misschien wel gelijk maar ik ben misschien wat eigenwijs en dacht dat ik het zelf wel kon en ben ook eerlijk gezegd dingen zat om er achterheen te gaan voordat je je gelijk krijg
Pagina: 1