Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga op het systeem software gebruiken als Photoshop en After Effects (met redelijk hevige bestanden). Gamen doe ik nog aan, alhoewel ik niet echt veel hevige games meer speel. Ik speel bijna alleen nog Rocket League, maar het is natuurlijk goed om voorbereid te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Monitoren en andere randapparatuur niet inbegrepen, graag rond de € 900,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voldoende snelheid voor games als Rocket League (Ik overweeg later te upgraden naar Ultrawide scherm, momenteel gebruik ik een Dell Ultrasharp U2713H) en voor software als After effects, Photoshop en soms dergelijke 3D rendering software.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een GeForce videokaart, aangezien ik video opneem met GeForce Experience Share.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Jullie meningen en tips over de build die hieronder gekoppeld is! Ik sta open voor suggesties.
Ik ga op het systeem software gebruiken als Photoshop en After Effects (met redelijk hevige bestanden). Gamen doe ik nog aan, alhoewel ik niet echt veel hevige games meer speel. Ik speel bijna alleen nog Rocket League, maar het is natuurlijk goed om voorbereid te zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Monitoren en andere randapparatuur niet inbegrepen, graag rond de € 900,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Voldoende snelheid voor games als Rocket League (Ik overweeg later te upgraden naar Ultrawide scherm, momenteel gebruik ik een Dell Ultrasharp U2713H) en voor software als After effects, Photoshop en soms dergelijke 3D rendering software.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een GeForce videokaart, aangezien ik video opneem met GeForce Experience Share.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Jullie meningen en tips over de build die hieronder gekoppeld is! Ik sta open voor suggesties.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 205,95 | € 205,95 |
| 1 | ASRock H110M-ITX | € 68,25 | € 68,25 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 281,60 | € 281,60 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 77,35 | € 77,35 |
| 1 | Thermaltake Core V1 Snow Edition | € 57,67 | € 57,67 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 79,99 | € 79,99 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 54,10 | € 54,10 |
| 1 | Silicon Power Slim S55 120GB | € 41,50 | € 41,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 894,36 | |