Hallo Iedereen,
Ik ben mezelf aan het oriënteren naar een nieuwe smartphone.
Na een avond zoeken en vergelijken ben ik op de Samsung S7 Active uit gekomen.
Enige probleem is dat deze telefoon alleen in de VS wordt verkocht.
Nu vroeg ik me af of iemand een telefoon weet met vergelijkbare specificaties.
Het gaat mij vooral om de resolutie, pixel density en batterij duur.
een batterij duur die groter is dan de S7 Active zou zelfs nog mooier zijn.
Hier de specificaties van de S7 Active:
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s7_active-8004.php
Qua budget ben ik behoorlijk flexibel, dus daar hoeft niet per se op gelet te worden.
Ik hoor het graag als iemand iets weet
Alvast Bedankt.
Edit: Het stevige aan de S7 Active is inderdaad een pluspunt, maar geen vereiste. het 5.1" scherm was me nog niet opgevallen aan de Active. liever heb ik een scherm van minimaal 5.5". Het scherm het liefst 2560x1440p, groter is niet nodig. pixel density van minimaal 500ppi is ook gewenst.
Ram geheugen minimaal 3GB en opslag minimaal 32GB. de Accu inderdaad zo groot/efficiënt mogelijk. Zoals ik zei ben ik qua budget flexibel. ergens tussen de €500 en €900 euro zou ideaal zijn. (goedkoper is altijd welkom natuurlijk
).
Edit: Zodra ik mijn ideale specificaties bij de pricewatch invoer komen er geen resultaten uit, vandaar dat ik me richting het forum keer. Kans bestaat natuurlijk dat mijn ideale telefoon op de huidige technologie vooruit loopt.
Edit: Wat ik vooral het belangrijkst vindt is kwaliteit van het scherm (voornamelijk voor het bekijken van video's) en batterijduur. de batterijduur kan mij niet hoog genoeg zijn.
Ik ben mezelf aan het oriënteren naar een nieuwe smartphone.
Na een avond zoeken en vergelijken ben ik op de Samsung S7 Active uit gekomen.
Enige probleem is dat deze telefoon alleen in de VS wordt verkocht.
Nu vroeg ik me af of iemand een telefoon weet met vergelijkbare specificaties.
Het gaat mij vooral om de resolutie, pixel density en batterij duur.
een batterij duur die groter is dan de S7 Active zou zelfs nog mooier zijn.
Hier de specificaties van de S7 Active:
http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s7_active-8004.php
Qua budget ben ik behoorlijk flexibel, dus daar hoeft niet per se op gelet te worden.
Ik hoor het graag als iemand iets weet
Alvast Bedankt.
Edit: Het stevige aan de S7 Active is inderdaad een pluspunt, maar geen vereiste. het 5.1" scherm was me nog niet opgevallen aan de Active. liever heb ik een scherm van minimaal 5.5". Het scherm het liefst 2560x1440p, groter is niet nodig. pixel density van minimaal 500ppi is ook gewenst.
Ram geheugen minimaal 3GB en opslag minimaal 32GB. de Accu inderdaad zo groot/efficiënt mogelijk. Zoals ik zei ben ik qua budget flexibel. ergens tussen de €500 en €900 euro zou ideaal zijn. (goedkoper is altijd welkom natuurlijk
Edit: Zodra ik mijn ideale specificaties bij de pricewatch invoer komen er geen resultaten uit, vandaar dat ik me richting het forum keer. Kans bestaat natuurlijk dat mijn ideale telefoon op de huidige technologie vooruit loopt.
Edit: Wat ik vooral het belangrijkst vindt is kwaliteit van het scherm (voornamelijk voor het bekijken van video's) en batterijduur. de batterijduur kan mij niet hoog genoeg zijn.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2016 23:53 ]