Vraag

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-05 12:55
Ik zit binnen een netwerk waar elk device een eigen unice aanmeldcode heeft voor WIFI.

Alleen deelt microsoft die accounts tussen de telefoons waardoor wifi op de andere telefoon onbruikbaar wordt.

Is er een optie om het delen van de wifi-account info uit tes chakelen?

Beste antwoord (via rens-br op 29-09-2016 12:14)

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:13
Dat is vrij eenvoudig. Ga in het configuratiescherm naar Netwerk en internet > W-Fi > Wi-Fi instellingen en hier kun je Wi-Fi Sense – dat standaard is ingeschakeld – uitzetten (in het Nederland heet het overigens Wi-Fi Inzicht).

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:13
Dat is vrij eenvoudig. Ga in het configuratiescherm naar Netwerk en internet > W-Fi > Wi-Fi instellingen en hier kun je Wi-Fi Sense – dat standaard is ingeschakeld – uitzetten (in het Nederland heet het overigens Wi-Fi Inzicht).

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-05 12:55
Galaxis schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:58:
Topper, hardstikke bedankt _/-\o_

• Kevjoe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-05 21:03

Kevjoe

Now 100% more ecto-y.

Als ik mij niet vergis is het er na de Anniversary Update ook uitgehaald, dus als alle updates binnen zijn verdwijnt de optie vanzelf.