Nieuwe Game PC +- 1500 Euro (met blik op curverd scherm / waterkoeling volgend jaar)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De hoofdprioriteit is voornamelijk gamen, en eventueel wat VM's draaien als test.
In de toekomst wil ik graag wat overklokken, en dan waterkoeling erin plaatsen, hierbij zal dan tevens
mijn 27 inch scherm plaats gaan maken voor een curved widescreen. (hier moet ik mij alleen nog in verdiepen)
Ik ben van plan om een kleine kast te halen, dit i.v.m. dat de pc in de woonkamer komt te staan.
Hierdoor ben ik gaan kijken naar een Mini ITX build.
Volgend jaar zou ik graag Waterkoeling erin willen zetten, en een Curved Widescreen neerzetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een oude Voeding: Tagan TG900-BZ PipeRock 900W (900 Watt) TN9G30
Deze is uit 2010 en heb ik ooit gekocht voor een SLI opstelling, en vanwege de looks.
Ik weet niet wat wijsheid is, deze nog gebruiken of een algehele nieuwe kopen.
http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16817814013
Ik heb ook nog een oude SSD en een 2 TB harde schijf liggen, die ik misschien erbij wil plaatsen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geheel nieuw systeem, exclusief randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb tot nu toe altijd Intel, Nvidia en MSI gehad.
Zover is dit goed bevallen, en heb ik er geen problemen mee ondervonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een klein strak design, en indien mogelijk wat stiller systeem.
Ga je overklokken?
Ja dit wil ik graag in de toekomst doen i.c.m. waterkoeling
Wat verwacht je van ons?
Een controle op de onderdelen, dit omdat ik voor het eerst een itx samenstelling maak.
Ik vraag me af of ik niet beter een goedkopere cpu koeling kan nemen, dit met oog op waterkoeling die ik er later in wil zetten.
Indien er mensen goede ervaringen met Waterkoeling hebben zie ik graag alvast wat tips en tricks tegemoet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De hoofdprioriteit is voornamelijk gamen, en eventueel wat VM's draaien als test.
In de toekomst wil ik graag wat overklokken, en dan waterkoeling erin plaatsen, hierbij zal dan tevens
mijn 27 inch scherm plaats gaan maken voor een curved widescreen. (hier moet ik mij alleen nog in verdiepen)
Ik ben van plan om een kleine kast te halen, dit i.v.m. dat de pc in de woonkamer komt te staan.
Hierdoor ben ik gaan kijken naar een Mini ITX build.
Volgend jaar zou ik graag Waterkoeling erin willen zetten, en een Curved Widescreen neerzetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een oude Voeding: Tagan TG900-BZ PipeRock 900W (900 Watt) TN9G30
Deze is uit 2010 en heb ik ooit gekocht voor een SLI opstelling, en vanwege de looks.
Ik weet niet wat wijsheid is, deze nog gebruiken of een algehele nieuwe kopen.
http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16817814013
Ik heb ook nog een oude SSD en een 2 TB harde schijf liggen, die ik misschien erbij wil plaatsen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geheel nieuw systeem, exclusief randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb tot nu toe altijd Intel, Nvidia en MSI gehad.
Zover is dit goed bevallen, en heb ik er geen problemen mee ondervonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een klein strak design, en indien mogelijk wat stiller systeem.
Ga je overklokken?
Ja dit wil ik graag in de toekomst doen i.c.m. waterkoeling
Wat verwacht je van ons?
Een controle op de onderdelen, dit omdat ik voor het eerst een itx samenstelling maak.
Ik vraag me af of ik niet beter een goedkopere cpu koeling kan nemen, dit met oog op waterkoeling die ik er later in wil zetten.
Indien er mensen goede ervaringen met Waterkoeling hebben zie ik graag alvast wat tips en tricks tegemoet.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 345,95 | € 345,95 |
| 1 | MSI Z170I Gaming Pro AC | € 152,95 | € 152,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 494,95 | € 494,95 |
| 1 | Fractal Design Define Nano S Zwart Window | € 67,51 | € 67,51 |
| 1 | Antec Kuhler H2O H1200 Pro | € 75,74 | € 75,74 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,80 | € 94,80 |
| 1 | Crucial BX200 480GB | € 108,74 | € 108,74 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.418,64 | |
PSN: Res_Binshou