Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Ja, op zich wel. Ik heb de 26s van Tora33 geinstalleerd, aanvankelijk de bug dat play-services iedere keer crasht. Opnieuwe gedownload en play-services updates verwijderd en opnieuw geupdate via play-store en nu loopt hij lekker. Ik zou op dit moment liever de 23s (de voorganger) gebruiken, heb het idee dat de SOT daarvan langer is. Het probleem dat whatsapp berichtjes laat binnenkomen is in de 26s wel opgelost.
Het blijft moeilijk kiezen met zoveel ROMs ... graag ook jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wortelstok schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 15:06:

Het blijft moeilijk kiezen met zoveel ROMs ... graag ook jullie ervaringen.
Yep, klopt. Had eerst LineageOS14 geinstalleerd, maar daar wilde Netflix nog steeds niet mee aan de slag.

Daarom AICP geinstalleerd en Netflix draait weer als een zonnetje. Moest wel de standaard cam app vervangen door Open Camera, maar dat vind ik een aardige vooruitgang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 15:50
De meeste sites leveren tegenwoordig de X722. Snapdragon 820 ipv 821 en geen NFC.

Maar veel belangrijker: geen custom roms!

Hier baal ik wel wat van, maar op zich bevalt het toestel wel erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 08:58
Ik ben inmiddels ook in het bezit van de LeEco Le Pro3 (Elite-versie / X722) en zelf moet ik toegeven dat ik stock ROM minder erg vind dan verwacht. De standaard launcher is inderdaad niet te harden dus die is hier gelijk vervangen door Google Now, maar het quick settings menu in je task switcher werkt na enige gewenning eigenlijk zo slecht nog niet. Ook vind ik het prettig dat je hierin apps vast kunt zetten in het werkgeheugen en de rest er dan met één druk op de knop uit kunt knikkeren. Daarnaast werkt het allemaal erg vlot.

Loop nog wel tegen twee probleempjes aan waar andere Le Pro3-bezitters misschien antwoord op weten. Ik krijg de weergave van de datum niet op dd-mm-yyyy ingesteld, ik vind de huidige mm-dd-yyyy weergave nogal verwarrend. Ook staat er linksboven in mijn scherm geen Vodafone 4G maar een aantal Chinese tekens en daarachter 4G, iemand enig idee hoe ik deze twee 'euvels' op kan lossen?

Wat het toestel betreft ben ik overigens zeer aangenaam verrast. Vooral de snelheid, bouwkwaliteit en accuduur zijn echt uitmuntend te noemen. Als voormalig Samsung-gebruiker ben ik iets minder onder de indruk van de camera maar er valt wel mee te leven, mis alleen de auto-HDR optie wel. Heb al naar custom camera apps zitten kijken om de fotokwaliteit iets mee te kunnen verbeteren maar tot op heden nog geen app kunnen vinden waarmee HDR überhaupt werkt, laat staan auto-HDR. Ook die vingerafdruklezer aan de achterkant moet ik nog even aan wennen, is wel eens lastig aangezien ik hem vaak plat op mijn bureau heb liggen.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Verwijderd

Ik heb zojuist de Leeco X722 gekocht. Er staat Android 6.0.1met EUI 5.8.020S (Stable) op. Is het mogelijk om hier Android 7 op te krijgen?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
@sanderheijnen3 wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan? Op Tweakers wordt wel een beetje meer eigen inzet verwacht.

Verwijderd

Ik heb XDA doorzocht en daar zijn alleen ROMs voor de 720 en 727 te vinden.

• Paultje3181
2 posts boven je heb ik geschreven: geen custom roms. Leeco is volgens mij (bijna) failliet en reageert nergens meer op. Wat dat betreft erg k*t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wortelstok
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:47:
Ik heb zojuist de Leeco X722 gekocht. Er staat Android 6.0.1met EUI 5.8.020S (Stable) op. Is het mogelijk om hier Android 7 op te krijgen?
Paultje3181 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 22:42:
2 posts boven je heb ik geschreven: geen custom roms. Leeco is volgens mij (bijna) failliet en reageert nergens meer op. Wat dat betreft erg k*t
Eerste custom ROM voor de X722 gemaakt door Tora33: klik.
Zijn ROMs worden gezien als de beste (near stock) ROMs voor de Le Pro 3. Ik heb ze liever dan de Nougat custom ROMs want de (near) stock ROMs zijn nog steeds efficienter en hebben beter geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Wortelstok schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 09:57:
[...]

[...]

Eerste custom ROM voor de X722 gemaakt door Tora33: klik.
Zijn ROMs worden gezien als de beste (near stock) ROMs voor de Le Pro 3. Ik heb ze liever dan de Nougat custom ROMs want de (near) stock ROMs zijn nog steeds efficienter en hebben beter geluid.
Toevallig zelf ook ervaring met de X722 in combinatie met de desbetreffende ROM? Of alleen X720? Ben zelf een beetje huiverig aangezien installatie bij lang niet iedereen feilloos is verlopen in dat topic.

PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelstok
MiBe schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 15:37:
[...]Toevallig zelf ook ervaring met de X722 in combinatie met de desbetreffende ROM? Of alleen X720? Ben zelf een beetje huiverig aangezien installatie bij lang niet iedereen feilloos is verlopen in dat topic.
ik heb de X720 inderdaad maar wel al maanden Tora33 ROMs. Hij is erg snel met updates en reageren.
Ik zie dat de betreffende ROM issues heeft met fingerprint, dus je hebt gelijk om het nog even aan te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Inmiddels eerste Oreo 8.0 versie (zonder fingerprint en een groene waas over camera)
https://forum.xda-develop...0-leeco-le-pro3-t3683720/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soulaiman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-11-2024
Tweakers,

EUI is zo SLECHT dat het mij zo ver heeft gekregen om in 48h tijd bij te leren over ROM coocking en unpacking en repacking van android images.

Ik heb op XDA een ROM gepost die ik zelf heb gemaakt. gebasseerd op LOS 14.1 voor de X720. Alles werkt !

Have fun !

https://forum.xda-develop...x722-elite-based-t3705186

[ Voor 94% gewijzigd door Soulaiman op 15-11-2017 03:30 ]

I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
Soulaiman schreef op maandag 13 november 2017 @ 16:09:
Tweakers,

EUI is zo SLECHT dat het mij zo ver heeft gekregen om in 48h tijd bij te leren over ROM coocking en unpacking en repacking van android images.

Ik heb op XDA een ROM gepost die ik zelf heb gemaakt. gebasseerd op LOS 14.1 voor de X720. Alles werkt !

Have fun !

https://forum.xda-develop...x722-elite-based-t3705186
Ben nu bezig met je Radiohead-ROM (paranoid android). Klopt dit qua werkwijze:
- TWRP
- wipe, dalvik, cache, systeem
- Flash ROM
- Flash OpenGapps
- wipe cache

Moet er nog iets gebeuren met Magisk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulaiman
Paultje3181 schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:35:
[...]

Ben nu bezig met je Radiohead-ROM (paranoid android). Klopt dit qua werkwijze:
- TWRP
- wipe, dalvik, cache, systeem
- Flash ROM
- Flash OpenGapps
- wipe cache

Moet er nog iets gebeuren met Magisk?
Klopt. Wees gewoon zeker dat je de recovery gebruikt van CrisBalGreece en niet die van de X720. Mocht je toch die van de X720 gebruiken dan dien je de boot.iog uit de zip handmatig te flashen via fastboot anders ga je veel issues hebben.

I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
Alles gelukt. Heb wel een volledige wipe van de data ook moeten doen. Bleef steeds krijgen dat allerlei apps steeds maar stopten.

Is Magisk nog nodig? En hoe disable je NFC? Of is dit niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYzE
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 22:38
Ik moet helaas zonder al te veel research een telefoon kopen. Ik twijfel tussen een Redmi 4x en de Pro 3. Qua specs en prijs lijkt mij dit nog altijd de betere optie van de twee te zijn. Het is al een wat 'ouder' toestel maar desondanks nog steeds een goede telefoon om aan te schaffen lijkt mij, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paultje3181
Het is een goede telefoon, maar de standaard EUI heeft nogal wat bugs, waarvan voor mij het niet goed notificaties weergeven toch wel de belangrijkste was. Pas bij openen Whatsapp kwamen alle berichten binnen. Niet handig dus

Maar met de Paranoid Android rom tot nu toe alleen goede ervaringen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Paultje3181 op 13-12-2017 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulaiman
NYzE schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 00:28:
Ik moet helaas zonder al te veel research een telefoon kopen. Ik twijfel tussen een Redmi 4x en de Pro 3. Qua specs en prijs lijkt mij dit nog altijd de betere optie van de twee te zijn. Het is al een wat 'ouder' toestel maar desondanks nog steeds een goede telefoon om aan te schaffen lijkt mij, of zie ik iets over het hoofd?
De Redmi 4x heeft een veel betere software out of the box en tevens is de ondersteuning van de Custom ROM community zoveel beter.

De Pro 3 is natuurlijk wel high end, maar als je kan koop dan de S821 versie die ongeveer 40 Euro meer kost. Voor de Elite ben ik de enige dev die ROMS maakt, en PA werkt wel stabiel genoeg voor dagelijks gebruik maar er zijn kleine bugs (Volume earpeace is voor sommigen te hoog op de laagste stand o.a.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYzE
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 22:38
Interessant, Ik ga meteen even kijken naar die andere versie. Dank mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventralis
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 01-01-2024
Vond een mooi artikel op go android een indiasche website,ging over leeco
Ze zijn bezig met een android 7.1.1 update voor meerdere modellen ,ik denk dat ik maar even atwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:34
Onlangs deze telefoon overgenomen van een medetweaker om mijn defect Mi5 te vervangen.

Er stond LineageOS op maar ik heb er terug de stock ROM op gekregen via TOOL ALL IN ONE. Dit was de 26S ROM en waarschijnlijk de laatste?

De android beveiligspatch van die ROM is toch al ruim een jaar oud. Maar ik wou eigenlijk gewoon de firmware zo recent mogelijk krijgen. Dus daarna terug TWRP er op gezet (recenter dan 3.1.1 is er blijkbaar niet), gevolgd door een full wipe en dan LOS en Open Gapps Nano er op.

Als Camera app gebruik ik een geporte Google Camera, namelijk de MGCB_7.0H_C2API_Full_PXL2_v.1.4_60FPS_noburst_v3 te vinden op https://www.celsoazevedo.com/files/android/google-camera/

Daarna wat aan het proberen gegaan met launchers maar ik ben relatief snel blijven hangen bij [url="https://www.arrowlauncher.com,"]Microsoft Launcher[/url]. Na wat tweaken echt wel tevreden over!

Het batterijverbruik valt tot nu toe goed mee en is min of meer vergelijkbaar aan de Mi5. De 4G ontvangst is door de ondersteuning van meer frequenties wel stukken beter dan bij de Mi5. Minpuntjes zijn dat de camera toch veel minder goed is en het scherm is dat naar mijn gevoel ook een beetje. Verder wel tevreden over :)
Ventralis schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 22:26:
Vond een mooi artikel op go android een indiasche website,ging over leeco
Ze zijn bezig met een android 7.1.1 update voor meerdere modellen ,ik denk dat ik maar even atwacht
Ik zou er voorlopig niet hard op hopen, LeEco verkeert in zwaar financieel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Heb inmiddels de overstap gemaakt van de Le Pro 3 Elite (X722) naar een mooie roze Le Pro 3 (X720) en wil graag met custom ROMs aan de slag, Marshmallow is me toch een beetje te gedateerd. Er is alleen zo'n wildgroei dat ik door de bomen het bos niet meer zie, dus wellicht hebben jullie nog suggesties. Het maakt me niet zoveel uit of ik Nougat of Oreo draai, zolang alles maar werkt (dus ook de IR-blaster en vingerafdruklezer) en het stabiel is. Lees vooral veel over LineageOS maar ook daar zijn weer 100 verschillende versies van.

P.s. Eenvoudige antwoorden hebben de voorkeur, de laatste keer dat ik met custom ROMs aan de slag ben geweest was met de ZTE Blade in 2010 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
100'den verschillende versies? :? :) https://download.lineageos.org/zl1

De complete uitleg staat hier: https://wiki.lineageos.org/devices/zl1/install
twrp haal je hier: https://dl.twrp.me/zl1/
En wil je de play store, dan haal je de google apps hier: http://opengapps.org/

Vooral eerst zorgen dat je ADB werkend krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
D-Three schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 19:24:
100'den verschillende versies? :? :) https://download.lineageos.org/zl1

De complete uitleg staat hier: https://wiki.lineageos.org/devices/zl1/install
twrp haal je hier: https://dl.twrp.me/zl1/
En wil je de play store, dan haal je de google apps hier: http://opengapps.org/

Vooral eerst zorgen dat je ADB werkend krijgt :)
Thnx voor de tips :)

100 verschillende versies was bij wijze van, niet letterlijk :P Misschien inmiddels achterhaald voor custom ROMs (?), maar zelf zat ik op XDA Developers te kijken en daar kwam ik ook veel verschillende varianten op Lineage OS tegen. Zat zelf naar deze te kijken i.v.m. ondersteuning voor OTA-updates, een werkende IR-blaster en internetbankieren, maar daarmee schijnen CDLA en Quick Charge 3.0 weer niet te werken. Ben al flink wat topics door aan het spitten geweest maar stuit tot op heden steeds weer op één of meerdere functies die niet werken, daarom vroeg ik me af of iemand in dit topic wellicht al een ROM had gevonden waarbij net als met EUI alles werkt, maar een interface heeft die dichter bij stock Android ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Ah op die manier ;) Ja, er zijn wel wat afgeleiden maar de "enige echte" staat op https://download.lineageos.org/zl1;)

XDA is prima. Zelf heb ik nog ResurrectionRemix en Paranoid Android gebruikt op mijn Mi5 maar voor de Le Pro 3 heb ik gewoon LOS genomen. Uiteindelijk maakte het voor mij niet zoveel uit.

CDLA, QC3.0 en IR gebruik ik niet. Dus info kan ik daar niet over geven :/

Intussen nog een nieuw covertje in 2 kleurtjes binnen gekomen. De bovenste slaat op de foto's wat blauw uit maar is in werkelijkheid grijs. De onderste is in werkelijkheid iets donkerder. Het is een soort fake lederlook :P Maar oogt wel mooi, het is eens iets anders dan wat ik normaal gebruik.

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2qv6zpf.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/15qrm1x.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/1fu82q.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/r1g4fa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
D-Three schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 16:10:
Ah op die manier ;) Ja, er zijn wel wat afgeleiden maar de "enige echte" staat op https://download.lineageos.org/zl1;)

XDA is prima. Zelf heb ik nog ResurrectionRemix en Paranoid Android gebruikt op mijn Mi5 maar voor de Le Pro 3 heb ik gewoon LOS genomen. Uiteindelijk maakte het voor mij niet zoveel uit.

CDLA, QC3.0 en IR gebruik ik niet. Dus info kan ik daar niet over geven :/
In ieder geval bedankt voor je input. Werkt internetbankieren bij jou wel gewoon? En hoe gaan updates precies in z'n werk bij LineageOS, moet je die handmatig installeren of krijg je die OTA binnen?

Sorry voor het vragenvuur :P

Edit: Heb er inmiddels de 'echte' LineageOS op geïnstalleerd. De IR-blaster werkt helaas niet ( ;w ) en in de camera kan ik helaas zo snel geen HDR-optie vinden, maar verder ben ik enorm tevreden. Internetbankieren werkt gewoon en ook mijn CDLA-oordopjes doen het perfect. Quick Charge 3.0 heb ik nog niet kunnen testen.

Edit 2: Quick Charge 3.0 werkt gelukkig ook gewoon. De accu gaat helaas wel een stuk sneller leeg dan bij stock ROM, op m'n Le Pro 3 Elite (X722) haalde ik onder EUI met gemak 6 tot 7 uur on-screen time, nu met de Le Pro (X720) onder LineageOS zit ik op ongeveer 5 uur. En dat is zelfs met de preset 'efficiency'.

[ Voor 31% gewijzigd door MiBe op 25-01-2018 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.koek
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-08 22:55
Begrijp ik nu goed dat de X727 (64MB) zonder Band 20 is, en de X720 (idem maar met 32MB) wel met band 20 is ???

Sorry gevonden. is inderdaad zonder band 20 en single sim.

[ Voor 21% gewijzigd door d.koek op 31-01-2018 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiBe
Inmiddels is de officiële versie van Lineage OS 15.1 (Android 8.1 Oreo based) alweer een week uit, waarbij ook de Le Pro 3 direct in de lijst van supported devices staat. Heb hem nu een aantal dagen draaien en ben positief verrast, het toestel voelt (nog) vlotter aan dan met LOS 14.1 en vooral de accuduur is er fors op vooruit gegaan. Hoopte stiekem dat de IR blaster met deze versie wel zou werken, maar helaas is dat niet het geval. De port van Google Camera met HDR+ werkt wel perfect, daarmee schiet hij aanzienlijk betere plaatjes dan met de stock Lineage OS camera-app. Bluetooth nog niet uitgebreid kunnen testen, die had in 14.1 wat problemen met mijn carkit terwijl mijn bluetooth koptelefoon weer probleemloos werkte. Ditzelfde probleem blijkt @Demo ook met zijn AICP-rom te hebben, misschien meer gebruikers die dit herkennen en wellicht de oorzaak weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

MiBe schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:17:
Inmiddels is de officiële versie van Lineage OS 15.1 (Android 8.1 Oreo based) alweer een week uit, waarbij ook de Le Pro 3 direct in de lijst van supported devices staat. Heb hem nu een aantal dagen draaien en ben positief verrast, het toestel voelt (nog) vlotter aan dan met LOS 14.1 en vooral de accuduur is er fors op vooruit gegaan. Hoopte stiekem dat de IR blaster met deze versie wel zou werken, maar helaas is dat niet het geval. De port van Google Camera met HDR+ werkt wel perfect, daarmee schiet hij aanzienlijk betere plaatjes dan met de stock Lineage OS camera-app. Bluetooth nog niet uitgebreid kunnen testen, die had in 14.1 wat problemen met mijn carkit terwijl mijn bluetooth koptelefoon weer probleemloos werkte. Ditzelfde probleem blijkt @Demo ook met zijn AICP-rom te hebben, misschien meer gebruikers die dit herkennen en wellicht de oorzaak weten?
Ik draai Oreo 8.1 sinds ik het toestel ontvangen heb, naar mijn weten geen factory reset/herinstallatie meer gedaan sinds ik het met jou over die issues had, maar vandaag wel 20 minuten muziek kunnen luisteren via BT, waar mijn verbinding twee weken terug na 2-3 minuten steeds uitviel :? Ben over het geheel erg tevreden met AICP, aangezien ik daarmee als enige LTE leek te hebben én de LeTV Remote werkt :D (nu nog de tijd nemen om de remote van mijn Ziggo STB in te lezen..)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Aangezien ik hier zelf meer dan een jaar geleden gereageerd heb is de kans misschien niet heel groot, maar zijn hier nog actieve gebruikers van de Le Pro 3? Die van mij is vorige maand overleden en ik heb nog een stapel screenprotectors en hoesjes liggen, weggooien is zonde dus wie de verzendkosten betaalt (of ze ophaalt in Utrecht) mag ze hebben.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreukels
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 18-03 14:59
Demo schreef op zondag 19 mei 2019 @ 22:34:
Aangezien ik hier zelf meer dan een jaar geleden gereageerd heb is de kans misschien niet heel groot, maar zijn hier nog actieve gebruikers van de Le Pro 3? Die van mij is vorige maand overleden en ik heb nog een stapel screenprotectors en hoesjes liggen, weggooien is zonde dus wie de verzendkosten betaalt (of ze ophaalt in Utrecht) mag ze hebben.
Nou, ik heb zonet eentje besteld maar de snellader die daar bij zit heeft op de foto afgaand een type A (oa. USA) stekker.
Heeft die van jou een keurig West-Europese stekker (en een CE keurmerkje) ? Dat is voor mij het voornaamste, daarnaast wil ook best een beschermhoesje hoor! ;-)
Alvast bedankt!
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden & Prijzen: [LeEco Le Pro 3] Levertijden & Prijzen.
- Accessoires: [LeEco Le Pro 3] Het grote Accessoires topic.