Vragen over de XBOX one S (en over fifa 17)

Pagina: 1
Acties:

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Hoi,

Ik ben van plan om een XBOX one S te halen met fifa 17. Heb er nog wat vragen over die jullie hopenlijk kunnen beantwoorden.

1. De One S kan 4K afspelen. Maar mijn tv op de slaapkamer is 720p, is dat een probleem? Dus blijft het beeld dan nog mooi zat? Begreep dat de meeste games op de xbox toch nog 720p zijn? Ik lees hier http://support.xbox.com/n.../console/4k-on-xbox-one-s dat je hem ook kunt instellen op 720p, dus dan lijkt me dat geen punt?

2. Is het verstandig om uberhaubt voor One S te gaan, of de normale One ook prima? Voordelen die ik zie is dat hij schijnbaar kleiner, stiller, sneller en 4k bestendig is. Zijn er ook nadelen? Want ik kan me bijv voorstellen doordat de behuizing kleiner is, er meer warmte ontwikkeling is, waardoor ie juist meer herrie maakt?

3. Is 500 gb genoeg voor een game of 4 a 5 op te installeren? Ik zal waarschijnlijk veelal alleen Fifa spelen, misschien nog een of twee andere games. Maar weet niet hoeveel een gemiddelde game inneemt?

4. XBOX live gold kun je neem ik aan ook online bestellen door middels van iDeal? Ik heb geen creditcard, paypal en dergelijke! Ik weet dat je bij sommige bedrijven niet kunt betalen met iDeal..

5. Voor de fifa kenners, ik ben nu gewend om online te spelen op de pc, en dan kies ik "seizoenen" je moet dan een x aantal punten behalen om te promoveren naar een hogere divisie. Ik neem aan dat deze speloptie er ook hetzelfde is op de consoles? Kortom is de pc versie exact gelijk aan de consoleversie?

Voor mij zijn deze vragen belangrijk, het is toch een flink bedrag wat je uitgeeft, en dan wil ik wel weten of ik alles goed er mee kan.

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:56

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

1. nee, is geen probleem

2. je zou in jou geval voor een normale kunnen gaan. ze zijn beide zeer stil. wil je op korte termijn HDR in 4K aanschouwen dan zul je een andere tv moeten kopen. doe je dit niet, dan kun je bij de normale blijven.

3. 4 a 5 games moet net lukken. en anders steek je er een externe hdd of usb drive in en sla je je games enzo daarop op.

4. yep, Google maar eens. er zijn legio sites waarmee je met iDeal kunt betalen en dat je direct de code in je mail krijgt.

4. (zou wel 5 moeten zijn neem ik aan ;) ) dunno, speel nooit Fifa.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• dennis_rsb
  • Nu online
Techno Overlord schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:37:
1. nee, is geen probleem

2. je zou in jou geval voor een normale kunnen gaan. ze zijn beide zeer stil. wil je op korte termijn HDR in 4K aanschouwen dan zul je een andere tv moeten kopen. doe je dit niet, dan kun je bij de normale blijven.

3. 4 a 5 games moet net lukken. en anders steek je er een externe hdd of usb drive in en sla je je games enzo daarop op.

4. yep, Google maar eens. er zijn legio sites waarmee je met iDeal kunt betalen en dat je direct de code in je mail krijgt.

4. (zou wel 5 moeten zijn neem ik aan ;) ) dunno, speel nooit Fifa.
Klopt moest 5 zijn, foutje. Betreft de one vs de one s. De one s scheelt niet veel in prijs als ik het zo zie, dus dan ga ik liever voor de nieuwste.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

1. Dat is enkel media, video en bluray, games draaien gewoon in de resolutie wat ze zijn.
2. Beide lees ik meldingen over ratelende fans, maar beide hebben dezelfde service.
3. In de basis makkelijk, grote games zitten 40-60GB, normale games 10-20max. Maar externe USB schijf is altijd 'beter' dan de interne te gebruiken.
4. Genoeg sites waar je XB live kaarten kan met ideal.
5. Games zijn identiek.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dennis_rsb
  • Nu online
SinergyX schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:02:
1. Dat is enkel media, video en bluray, games draaien gewoon in de resolutie wat ze zijn.
2. Beide lees ik meldingen over ratelende fans, maar beide hebben dezelfde service.
3. In de basis makkelijk, grote games zitten 40-60GB, normale games 10-20max. Maar externe USB schijf is altijd 'beter' dan de interne te gebruiken.
4. Genoeg sites waar je XB live kaarten kan met ideal.
5. Games zijn identiek.
1. Jij zegt dat games draaien in de resolutie die ze zijn. Maar stel de game is 1080p, blijft het beeld dan nog wel mooi op een 720p tv? Ik heb hiervoor de xbox 360 gehad op de 720p tv en dat ging prima.

3. Hoezo beter? Je bedoelt om de de interne harde schijf langer mee te laten gaan?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dat zal nog steeds goed ogen, zeker als je beetje op afstand zit, merk je daar verder niets van.

Mbt 3, games laden van een externe schijf sneller dan van de interne schijf, omdat die ook gelijktijdig bezig is met OS gerelateerde zaken.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• dennis_rsb
  • Nu online
SinergyX schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:32:
Dat zal nog steeds goed ogen, zeker als je beetje op afstand zit, merk je daar verder niets van.

Mbt 3, games laden van een externe schijf sneller dan van de interne schijf, omdat die ook gelijktijdig bezig is met OS gerelateerde zaken.
Thanks voor de uitleg, op welke resolutie draaien de meeste huidige games op de console? Speel momenteel op de pc dus daar is mijn resolutie gezet op 1080p

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dennis_rsb schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:34:
[...]

Thanks voor de uitleg, op welke resolutie draaien de meeste huidige games op de console? Speel momenteel op de pc dus daar is mijn resolutie gezet op 1080p
Varieert enorm, engine van de game zelf tussen 720 en 1080 of stukje dynamische resolutie, maar output is altijd 720 of 1080, afhankelijk van je output settings.

• dennis_rsb
  • Nu online
SinergyX schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:38:
[...]

Varieert enorm, engine van de game zelf tussen 720 en 1080 of stukje dynamische resolutie, maar output is altijd 720 of 1080, afhankelijk van je output settings.
Nja als ik de output op 720 p zet dan is de beeldkwaliteit prima lijkt mij op die 720p tv. Maar ik overweeg ook om de xbox lekker in de woonkamer te stalleb, daar is een full hd (1080p tv) én de beeldkwaliteit is veel mooier. En speelt ook chill in de bank. Moet ik alleen wel ff afspraken maken met mijn ouders wanneer ik het beste kan speken :P (aangezien hun best tv fanaten zijn)

• dennis_rsb
  • Nu online
Hij is binnen! :) Xbox is nu aan het updaten. Ik merk alleen dat de controller bij de pijltjes toets een beetje raar aanvoelt. Lijkt net of er een plasticje over zit, maar ik zie geen beginnetje? Ik heb ook een 2de controller er bij gekocht voor als ik samen speel met visite, en die heeft dat geluid niet. Het zou kunnen dat die medewerker in de winkel die er al afgepeuterd had omdat ik wat vragen over de controller ivm batterijpack.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dennis_rsb schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:18:
Hij is binnen! :) Xbox is nu aan het updaten. Ik merk alleen dat de controller bij de pijltjes toets een beetje raar aanvoelt. Lijkt net of er een plasticje over zit, maar ik zie geen beginnetje? Ik heb ook een 2de controller er bij gekocht voor als ik samen speel met visite, en die heeft dat geluid niet. Het zou kunnen dat die medewerker in de winkel die er al afgepeuterd had omdat ik wat vragen over de controller ivm batterijpack.
Zover ik weet zit er geen plastic over de D-pad van de controller :P Kan zijn dat je 2 verschillende batches hebt, er zijn al wat revisies geweest van de controller (de laatste versie heeft bv naast jack ook bluetooth erbij gekregen), waar ook de d-pad 'optisch' anders oogt.

• dennis_rsb
  • Nu online
SinergyX schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:54:
[...]

Zover ik weet zit er geen plastic over de D-pad van de controller :P Kan zijn dat je 2 verschillende batches hebt, er zijn al wat revisies geweest van de controller (de laatste versie heeft bv naast jack ook bluetooth erbij gekregen), waar ook de d-pad 'optisch' anders oogt.
Nja kzie t plasticje ook echt zitten hoor, maar kan er net niet tussen uitwippen, heb t voorzichtig geprobeerd met een aardappelschilmesje, dus denk dat ik t maar in de winkel voorleg. Tenzij iemand een trucje weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Nu online
Was vergeten nog te posten hier over doe controller. Heb bij de intertoys een nieuwe controller gekregen. Ik zei tegen die man: als jij het voor elkaar krijgt om het plasticje te verwijderen vind ik het ook best. Hij zei zoiets van: nee we gaan er niet aan prutsen. Dus goede service van de Intertoys dat ze mij een nieuwe controller gaven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dennis_rsb schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:42:
Was vergeten nog te posten hier over doe controller. Heb bij de intertoys een nieuwe controller gekregen. Ik zei tegen die man: als jij het voor elkaar krijgt om het plasticje te verwijderen vind ik het ook best. Hij zei zoiets van: nee we gaan er niet aan prutsen. Dus goede service van de Intertoys dat ze mij een nieuwe controller gaven!
Inderdaad netjes geregeld :) Nu nog wachten tot ze een zwarte One S uitbrengen, die witte gaat het niet worden voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Nu online
SinergyX schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 14:59:
[...]

Inderdaad netjes geregeld :) Nu nog wachten tot ze een zwarte One S uitbrengen, die witte gaat het niet worden voor mij :P
Had ook liever zwart eigenlijk, maar t maakt me niet super veel uit hoor😜
Pagina: 1