Het zou mij plezieren als referentie url's die niet vrij in te zien zijn zonder account of tegen betaling, als zodanig aangeduid kunnen worden.
🔒schrijft Financial Times
🔒schrijft Financial Times
[ Voor 50% gewijzigd door crisp op 29-09-2016 09:43 ]
Intentionally left blank
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2016 10:19 ]
Het probleem met dat soort 'lijsten' is dat niemand ze ooit bijhoudt en de technische oplossing daarmee waardeloos wordt. Beter is het dan om de auteur er gewoon op te wijzen (via Geachte Redactie) zodat deze daar zelf een aanduiding bij kan zettenVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:51:
Het gaat inderdaad om referenties die gemaakt worden in artikelen.
Voor de auteurs zou het allicht handig zijn een opbouwende lijst in DB te hebben die men attent kan maken op het gebruik van bekende gesloten referentie bronnen.
Dit door een subtiele notificatie of de vraag om markering toe te passen alvorens het posten van artikel.
Intentionally left blank
Dat hoeft niet eens met CSS styling gedaan te worden, 🔒 of (paywall) achter/voor de link voldoet wat mij betreft prima.P_de_B schreef op donderdag 29 september 2016 @ 16:32:
Je moet ook geen lijsten bijhouden m.i., maar een stukje css waarmee een link voorzien wordt van een icoontje dat aangeeft of de link achter een paywall zit kan denk ik prima? De auteur moet dan zelf wel de juiste styling toepassen.
Intentionally left blank
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq