Duplicati 2.0 - Wat zie ik over het hoofd?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-05 14:57

Isniedood

nee, echt niet!

Topicstarter
Sinds kort heb ik Duplicati 2.0 voor een backup richting oa Onedrive, maar de Scheduler werkt niet. Wat kan ik daar aan doen?

Ik heb het zipje van Duplicati 2.0 gedownload en uitgepakt. Daar kon ik verder geen setup.exe oid in vinden, dus heb ik Duplicati.GUI.TrayIcon.exe gestart. Dit bracht me naar een browser pagina, waarin ik het één en ander in kon stellen. Dit heb ik gedaan en de eerste full back-up is gemaakt. (ik kon ook niet vinden dat ik incremental wil, of is dit standaard?) De scheduler zou iedere dag de backup herhalen, maar nu twee dagen later staat de laatste back-up op eergisteren terwijl ik wel bestanden heb toegevoegd.

Sowieso vond ik het raar dat er geen installer was omdat mij dat een vereiste leek om duplicati te laten starten bij Windows start-up. Wat zie ik over het hoofd?

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Alle reacties

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06 12:11

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Je zou hier eens kunnen kijken of je probleem er tussen staat:
https://github.com/duplicati/duplicati/issues

Ik gebruik zelf nog de 1.3 versie (en daar werkt het prima), heb in het verleden wel eens de 2.0 getest en zolang je de "guitrayicon" aan laat staan zou hij wel automatisch moeten backuppen (als je settings ook zo staan dat hij dit moet doen)

Deze ruimte is te huur!