Peugeot 307 SW (2007) afdekkapje koplamp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-06 14:08
Hallo heren,

Ik ben naarstig op zoek naar een afdekkapje (de grote) voor de koplamp van een Peugeot 307 SW. Als je een lampje gaat vervangen, zit er een (rubber?) afdekkapje voor het lampwerk. Toen ik laatst de lampjes heb vervangen, ben ik per abuis vergeten om bij één van de koplampen het kapje terug te doen. Die is waarschijnlijk tijdens het rijden ergens verloren. Ja, dom, ik weet het.

Heeft iemand enig idee waar je zo'n kapje kunt krijgen? Of in elk geval hoe je het noemt? Dan kan ik het wellicht zelf vinden.. :( Dat is nu na een uurtje Googlen niet gelukt.. :(

Gr. Marc

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
Gewoon naar de autosloop gaan, of is dat te kort door de bocht :P

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-05 12:42
Je hebt op internet genoeg "onderdelen-sites" waar je allerlei onderdelen kunt zoeken/kopen. Daarnaast inderdaad de sloop, of (maar dat is duurder) naar je dealer vragen of die hem bestellen.

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chedara
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-06 11:16
Zoals hierboven ook staat, naar de sloop. Check anders ook even http://www.307forum.nl/ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sven5010
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-06 12:38
Is dit toevallig het gene waar je naar op zoek bent?
Zoals hierboven ook al genoemd kan je het beste gewoon naar de sloop gaan, want dat is vaak (een stuk) goedkoper dan een nieuw onderdeel van de dealer.

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-06 14:08
Heren, ik heb inmiddels twee autoslopen aangeschreven bij ons in 't dorp. Bedankt daarvoor!

@Chedara: Dankzij het missen van het kapje heb ik ook vochtvorming in de koplamp. Dat 307-forum is wel handig daarbij. Thnx! :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Pagina: 1