"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Gewoon naar de autosloop gaan, of is dat te kort door de bocht
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Je hebt op internet genoeg "onderdelen-sites" waar je allerlei onderdelen kunt zoeken/kopen. Daarnaast inderdaad de sloop, of (maar dat is duurder) naar je dealer vragen of die hem bestellen.
Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.
Zoals hierboven ook staat, naar de sloop. Check anders ook even http://www.307forum.nl/ .
Is dit toevallig het gene waar je naar op zoek bent?
Zoals hierboven ook al genoemd kan je het beste gewoon naar de sloop gaan, want dat is vaak (een stuk) goedkoper dan een nieuw onderdeel van de dealer.
Zoals hierboven ook al genoemd kan je het beste gewoon naar de sloop gaan, want dat is vaak (een stuk) goedkoper dan een nieuw onderdeel van de dealer.
Heren, ik heb inmiddels twee autoslopen aangeschreven bij ons in 't dorp. Bedankt daarvoor!
@Chedara: Dankzij het missen van het kapje heb ik ook vochtvorming in de koplamp. Dat 307-forum is wel handig daarbij. Thnx!
@Chedara: Dankzij het missen van het kapje heb ik ook vochtvorming in de koplamp. Dat 307-forum is wel handig daarbij. Thnx!
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Pagina: 1