Hosting met veel domains

Pagina: 1
Acties:

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Topicstarter
Omdat ik gestopt ben met eigen colo ivm teveel kosten zit ik nu met aardig wat domeinen zonder hosting.

Ik ben even aan het rondkijken, maar het is wel hoop prijzen en features vergelijken. Niet makkelijk dus.
Op dit moment heb ik TransIP tijdelijk hosting genomen die per maand op te zeggen is.

Ik heb domeinen natuurlijk niet allemaal bij TransIP staan. Een aardig deel staat opgesteld bij Sitelutions, en zij hebben ook hosting mogelijkheden. En zij bieden zelf ook speciale hosting service aan waarop meerdere domeinen ingevoerd kan worden. (InfiniSite heet het) en prijs is ook niet zo hoog.

TransIP heeft één domein nodig bij de hosting. Meerdere domeinen kan dus niet. Niet zo handig als je veel pakketten doet per domein...

Ik hou deur nog op de kier om hosting van Sitelutions te gebruiken, maar misschien hebben jullie nog aantal goede hosting providers waar je niet al te duur meerdere domeinen kan invoeren en mee koppelen.

Let wel op de hosting ruimte, die moet wel minimaal 10 GB zijn om alles te kunnen opslaan. 50 GB is al prima. Graag ook veel databases mogelijkheid. Sitelutions heeft ze allemaal blijkbaar als 'onbeperkt' aangegeven.

Wat heeft internet dus nog meer te bieden naast Sitelutions en TransIP? Welke hosting provider heb je zelf genomen voor je diverse domeinen? Land maakt mij niet uit, ik heb alleen normale inhoud. Amerika, Duitsland, Nederland.
Ook goedkoper domein tip mag er ook zijn, misschien kan de boel dan over.
Alvast dank!

Ik ben inmiddels aan het rondkijken, maar weinig kennis met andere providers. Het is beetje nieuw en dus weet ik niet hoe andere providers gedragen, of ze goedkoop zijn of ze goed lopen voor de prijs (zgn prijs/snelheid/uptime verhouding) en gemak van instellen, meeste via cPanel.

----

Wauw, er zijn veel providers te kiezen. Ja, genoeg te vinden, zodat het wel lastig maakt welke prima is. Zo wordt het lastig om een keuze te maken. Daarom zou ik fijn vinden dat jullie aantal kunnen aanwijzen en maak ik dan een keuze. En zeker, een simpele SSL is welkom om https te kunnen gebruiken.
De voorkeur zal meer Nederlandse hoster zijn ivm support, ook al is een Amerikaanse tip welkom.

[ Voor 25% gewijzigd door MrDummy op 29-09-2016 00:38 ]

• mjonkers1989
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-10 18:50
Modbreak:Reclame maken doe je maar ergens anders.. Dit is gewoon SPAM

[ Voor 73% gewijzigd door Equator op 03-10-2016 09:40 ]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:29
Weet niet wat je eisen zijn, maar aangezien je wel de kennis lijkt te hebben mbt zelf hosten, al eens gedacht aan een VPS huren?

Ik heb vorig jaar een dualcore VPS met 150GB schijfruimte en 4GB geheugen aangeschaft bij TransIP en m'n colobak met 8 cores, 8GB geheugen en 300GB opgehaald bij de coloboer. Zelfde of betere performance tegen de helft van de prijs en ik hoef geen ijzer meer te onderhouden.

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
_JGC_ schreef op donderdag 29 september 2016 @ 06:38:
Weet niet wat je eisen zijn, maar aangezien je wel de kennis lijkt te hebben mbt zelf hosten, al eens gedacht aan een VPS huren?

Ik heb vorig jaar een dualcore VPS met 150GB schijfruimte en 4GB geheugen aangeschaft bij TransIP en m'n colobak met 8 cores, 8GB geheugen en 300GB opgehaald bij de coloboer. Zelfde of betere performance tegen de helft van de prijs en ik hoef geen ijzer meer te onderhouden.
Voor jouw tip zal ik even navraag doen. Moet wel zeggen dat de concurrentie stevig en keuze erg groot is.

Na wat zoeken en beoordelingen vergelijken is Vimexx eentje die eruit springt met goedkoper domein en aantrekkelijke hosting waar meerdere domeinen op kunnen.

En buiten NL is bijvoorbeeld HostGator. Maar voor support en makkelijk praten doe ik hier op Nederlandse bodem. :)

Huren van VPS is een idee.

Gezien de concurrentie stel ik de prijs op rond 10 Euro per maand. Op jaarbasis is dat 120 Euro.
Van aantal hosters bieden ze onbeperkt domein, mysql databases, (bijna) onbeperkt dataverkeer (500 GB ruimte ongeveer) en ook onbeperkt opslagruimte. SSL is gratis aanwezig om https te kunnen gebruiken waar nodig is. Dat is mogelijk bij aantal hosters voor 10 Euro per maand.

Er is wel gewaarschuwd dat goedkoop duurkoop kan zijn.

Verwijderd

Er zijn inderdaad enorm veel mogelijkheden en keuzes.... als het allemaal niet te duur mag zijn, zijn de simpele IsGenoeg servertjes zo slecht nog niet of eventueel VPS's. Die 1e is overigens ook onderdeel van OVH en kent een Nederlandse support (bij Isgenoeg is deze overigens wel matig, maar gezien de prijs.......).

Domeinnamen zou je bij TransIP, Freenom of zelfs Versio kunnen onderbrengen. Vooral deze laatste 2 zijn ontzettend goedkoop en volledig in eigen beheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-10 17:46

ComputerHoed

Electronica <3

Een VPS met daarop VestaCP is een prima idee voor jou :)
P.s. OVH en Firsheberg hebben prima VPS's, hoewel de uptime van OVH beter is.

[ Voor 41% gewijzigd door ComputerHoed op 30-09-2016 00:19 ]

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
Ik beheer meeste domeinen zelf dus meerdere gebruikers is niet nodig.

Ik kijk nog steeds bij Vimexx vanwege goede prijzen en eigenschappen. OVH heeft goede prijzen maar SSL leek niet gratis (50 per jaar extra) en op prijs van 10 Euro per maand ontlopen ze weinig van elkaar.

Op gebied van domeinprijzen moet ik ook rondkijken, het is meestal makkelijker om beide kanten bij 1 hoster te doen omdat elkaar koppelen eenvoudiger gaat dan los. En Vimexx schijnt ook stuk goedkoper te zijn dan OVH.
Versio is zeker goedkoop met domeinen. Ze zijn ook goed met webhosting prijzen.

Het is lastig kiezen tussen Vimexx en Versio. :o Waar zal ik knoop doorhakken. :>
Natuurlijk telt service mee en dat heeft Vimexx al in orde.

[ Voor 6% gewijzigd door MrDummy op 30-09-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellStorm666
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-10 10:10

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

securehoster, nederlands bedrijf, is ook niet duur. En ondersteund meerdere domeinen per hosting.

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
HellStorm666 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:07:
securehoster, nederlands bedrijf, is ook niet duur. En ondersteund meerdere domeinen per hosting.
Niet duur, klopt. Maar wel weinig storage naar mijn mening. Ik heb behoorlijke foto collectie door jaren heen en dat kan probleem worden. Ze zijn soms niet goedkoopste in paar domeinen.

Ik zie ook dat er niet veel reviews zijn, dus het zal een vrij jong bedrijf zijn.
Goede tip, maar ook weinig verschillen tegenover anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 17:31

MrMarcie

CFMoto 650MT

Heb ze beide geprobeerd. Versio is een ramp, traag etc. Vimexx niet ontevreden over, zeker niet gezien de prijs en LetsEncrypt.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Topicstarter
Ik ga dan kijkje nemen bij Vimexx. Heb al account omdat ik vragen aan hen stelt.

Bedankt voor all aanbod (ook van je eigen servers) ik waardeer dat en zal eraan denken als ik toch anders wil :)
Pagina: 1