Wat ga je met je laptop doen?
Muziek produceren, veel in wordpress werken, af en toe adobe photoshop/illustrator/indesign
Wat is je budget?
600-700EUR
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop gaat ook mee naar school. 15,6inch is ook goed
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
1080p scherm, minstens 8GB RAM, liefst 1TB HDD, SSD niet vereist
Ik heb zelf wat onderzoek gedaan en ik vond een in mijn ogen perfecte laptop voor maar 540EUR: pricewatch: Asus Vivobook R556DG-DM151T
Ik twijfel alleen of deze AMD A10-8700p processor goed genoeg is.
Verder vond ik ook deze laptop: pricewatch: Medion Akoya E6421 (30020562, Qwerty)
Deze leek mij erg interessant omdat het een erg grote opslagcapaciteit heeft (1628GB totaal), maar het verschil in prijs doet mij toch neigen naar de eerste optie.
Verder beschik ik al over een externe geluidskaart voor het produceren van mijn muziek. Daar is alleen een usb 3.0 poort voor nodig.
Muziek produceren, veel in wordpress werken, af en toe adobe photoshop/illustrator/indesign
Wat is je budget?
600-700EUR
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop gaat ook mee naar school. 15,6inch is ook goed
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
1080p scherm, minstens 8GB RAM, liefst 1TB HDD, SSD niet vereist
Ik heb zelf wat onderzoek gedaan en ik vond een in mijn ogen perfecte laptop voor maar 540EUR: pricewatch: Asus Vivobook R556DG-DM151T
Ik twijfel alleen of deze AMD A10-8700p processor goed genoeg is.
Verder vond ik ook deze laptop: pricewatch: Medion Akoya E6421 (30020562, Qwerty)
Deze leek mij erg interessant omdat het een erg grote opslagcapaciteit heeft (1628GB totaal), maar het verschil in prijs doet mij toch neigen naar de eerste optie.
Verder beschik ik al over een externe geluidskaart voor het produceren van mijn muziek. Daar is alleen een usb 3.0 poort voor nodig.