Verwijderd
Verwijderd
Alleen jammer dat ik de Panel boven in mijn bigtower heb zitten, en dat de kabel voor de usb dan net iets te kort is...
Verwijderd
Volgens het boekje heeft hij gewoon een aansluiting er voor.
Ik hoop hem morgen te krijgen....
ben erg benieuwd er naar.....
PS5 User ;-) ...
Volgens de amerikaanse website van Asus heeft de A7V133 geen aansluiting voor een I-panel, dus hellaas.Op donderdag 28 juni 2001 16:48 schreef Orley het volgende:
Zou het werken voor een asus A7V133?
PS5 User ;-) ...
Verwijderd
Op de CUSL2 werkt hij inderdaad wel.En dan het het best een leuk ding.
Ja, laat je idd niet misleiden door de asus site. daar staat wel een "Panel" aansluiting bij de specs van de a7v133, maar dat is dus een 20 pins aansluiting en geen 24 pins Ipanel aansluiting.Op donderdag 28 juni 2001 16:52 schreef supernova het volgende:
Volgens de amerikaanse website van Asus heeft de A7V133 geen aansluiting voor een I-panel, dus hellaas.
Verwijderd
De eerste serie I-panels kon niet met dit bord overweg. De nieuwe wel.Op donderdag 28 juni 2001 16:52 schreef John_Doo het volgende:
Een CUV4X-DLS heeft ook een aansluiting voor de I-Panel maar het werk niet.
Op de CUSL2 werkt hij inderdaad wel.En dan het het best een leuk ding.
Maar inderdaad, bij een grote kast is een van de twee USB-kabeltjes tekort, maar dat boeit niet
Kubuntu
http://64.33.46.153/frames/products/asus/ipanel.htm hier nog wat pix..ik moet zeggen ziet er leuk uit voor 40 gulden
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Dit komt doordat asus zo slim is geweest om de display te laten updaten door de zelfde interrupt die de processor op standby zet. Er zijn wat mods voor, die ik ook heb toegepast. Het is wel minder maar het is nog steeds merkbaar.
Hier staat de fix.
Is dat op elk systeem zo? ander is het wel raar dat Asus dat zo gemaakt heeftOp donderdag 28 juni 2001 21:03 schreef yodax het volgende:
Mensen dat ding is echt een horror. Als je hem aansluit dan tikken je mp3tjes om de 30 seconden.
Dit komt doordat asus zo slim is geweest om de display te laten updaten door de zelfde interrupt die de processor op standby zet. Er zijn wat mods voor, die ik ook heb toegepast. Het is wel minder maar het is nog steeds merkbaar.
Hier staat de fix.
zal hem voor geen goud willen missen..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Kubuntu
Overigens heeft asus dit (achteraf) wel gemerkt en daarom zit er in de nieuwe (beta) biosen een optie om de ipanel refresh uit te schakelen (maar dan moet je handmatig refreshen ..
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Volgens mij werkt De A7M266 alleen met Revisie14 van het iPanel (staat als het goed is ook ergens op de asus site vermeld).Op donderdag 28 juni 2001 16:41 schreef supernova het volgende:
Ik heb hem ook besteld voor een Asus A7M266.
Dus als je er 1 wilt, dan moet je volgens mij opzoek naar 1 met revisie 14
Dat solderen is niet echt moeilijk hoor je kan dit gewoon doen op de kabel, je hoeft dus niks op de print te doen.Op donderdag 28 juni 2001 23:20 schreef Chemist het volgende:
Nou hier dus een cusl-2 en hetzelfde gezeik met die tikken; en die mod's werken wel, maar dan moet je solderen enzo ...
[...]
Ik ben er ook geen ster in hoor maar het was echt simpel.
Je mag bij me komen luisteren hoor, ik kan mijn klok er op gelijk zetten, precies om de 30 seconden een tik. Dit had ik nooit voordat ik die I-panel er indeed.Op donderdag 28 juni 2001 22:16 schreef NEOTEK het volgende:
Nou, van tikkende MP3' tjes heb ik geen last, ik draai ook veel klassiek en ik zou het echt wel horen. CUSL2-C W-XP en standaard iPanel.
Ik haal hem er ook niet uit hoor, vind hem veelste cool. Vooral die USB poorten op de voorkant roeleren zwaar
Verwijderd
Ik vind wel dat ie iets weinig refresht, zou best wel realtime mogen aangeven...
Als hij het realtime zou aangeven dan zou je computer in standby modus gaan. Omdat voor de update interrupt op de suspend interrupt gebruikt wordt.Op vrijdag 29 juni 2001 11:18 schreef SunStorm het volgende:
Hmm, vreemd, bij mij tikt ie niet.
Ik vind wel dat ie iets weinig refresht, zou best wel realtime mogen aangeven...
Een vriend van mij heeft hem ook maar die heeft het zelfde probleem. Hij heeft hem er uit gehaald.
Nu ik hoop hem vandaag binnen te krijgen. Ik zal mijn ervaringen in het weekend hier wel neer zetten...Op donderdag 28 juni 2001 23:26 schreef CV_SmileY het volgende:
[..]
Volgens mij werkt De A7M266 alleen met Revisie14 van het iPanel (staat als het goed is ook ergens op de asus site vermeld).
Dus als je er 1 wilt, dan moet je volgens mij opzoek naar 1 met revisie 14
PS5 User ;-) ...
Verwijderd
Verwijderd
hmm, das erg jammer. Maar om hem daar nu voor eruit te halen, nee. Dat is in principe behoorlijk zonde van je geld...Op vrijdag 29 juni 2001 11:30 schreef yodax het volgende:
Een vriend van mij heeft hem ook maar die heeft het zelfde probleem. Hij heeft hem er uit gehaald.
Lezen blijkt moeilijk, maar het antwoord staat in dit topicOp vrijdag 29 juni 2001 11:37 schreef slacksoff het volgende:
zou dat ding ook op iets anders dan een asus moederbord werken? of zitten er speciale aansluitingen op asus mobo's?
Verwijderd
Ja, Asus heeft op bepaalde mobo's er een speciale aansluiting voor gemaakt. Ik denk niet dat het ook op een ander mobo zou werken, anders heette het niet Asus I-Panel, maar I-Panel, toch?Op vrijdag 29 juni 2001 11:37 schreef slacksoff het volgende:
zou dat ding ook op iets anders dan een asus moederbord werken? of zitten er speciale aansluitingen op asus mobo's?
Jahor en een Asus V7700 werkt ook alleen op een asus moederbord. Je moet niet naar de naam kijken maar naar de specs. Ok de Asus Ipanel kan niet op een ander moederbord, maar dat komt niet omdat hij asus Ipanel heet.Anders zou een Asus V7700 ook niet op een ander moederbord kunnen.(alleen voor domme users, DIT KAN WEL)Op vrijdag 29 juni 2001 11:39 schreef SunStorm het volgende:
[..]
Ja, Asus heeft op bepaalde mobo's er een speciale aansluiting voor gemaakt. Ik denk niet dat het ook op een ander mobo zou werken, anders heette het niet Asus I-Panel, maar I-Panel, toch?
Hoezo niet ? bij mij wel hoor !Op donderdag 28 juni 2001 20:58 schreef Fugazi het volgende:
ipanel werkt niet met Promise losse insteek Ultra100 controller
Verwijderd

voer deze maart uit (allebij!) en je bent van je stutter en je reset af, ofwel dan is ie je verwachte droom spleetje!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Bij mij ookOp vrijdag 29 juni 2001 13:45 schreef Loewe het volgende:
[..]
Hoezo niet ? bij mij wel hoor !
Het heeft even geduurd maar uiteindelijk heb ik hem gisteren gekregen en ja het werkte niet.
Mijn systeem zag de video kaart niet meer en wilde dus absoluut niet booten..
Heb uiteindelijk de patch uitgevoerd die ook op de Asus web site staat en voila.. alles werkt als een trein..
Leuk speeltje dus... en verdomd handig als er iets fout gaat....
PS5 User ;-) ...
Thanx already
BurnHard
Sorry voor het omhoog schoppen, maar ik kan op www.asus.com.tw niets vinden over de I-Panel. Dit dankzij een niet-werkende search...Op woensdag 18 juli 2001 12:43 schreef supernova het volgende:
[...]
Heb uiteindelijk de patch uitgevoerd die ook op de Asus web site staat en voila.. alles werkt als een trein..
[...]
Heb je misschien nog de URL?
Verwijderd
http://www.google.com/search?q=asus+ipanel&btnG=Google+zoeken&hl=nlOp donderdag 04 oktober 2001 11:16 schreef Brian Dickens het volgende:
[..]
Sorry voor het omhoog schoppen, maar ik kan op www.asus.com.tw niets vinden over de I-Panel. Dit dankzij een niet-werkende search...
Heb je misschien nog de URL?
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Ik zag nog een vraag langs schieten over mods met dat ding, je kan met de I-Panel alleen maar uitlezen....
Ik had het dus over de search op de site van Asus zelf. Want via de productgroepen vind je de I-Panel dus niet. Ik wil dus de officiële info van ASUS zelf zien over de I-Panel, niet wat anderen er over geschreven hebben...Op donderdag 04 oktober 2001 11:47 schreef pandorama het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?q=asus+ipanel&btnG=Google+zoeken&hl=nl
Thanx anyway.
Verwijderd
BVD
Verwijderd
Hier baal ik echt van.
Is dit niet op een andere manier te doen?
Bios flashe met de nieuwste bios...als het goed is krijg je dan de optie op de refresh aan te zetten. En volgens mij zelfs het aantal seconden dat het duurt voordat ie refreshed.Op donderdag 04 oktober 2001 22:08 schreef vinniel het volgende:
Ik kan nergens een optie vinden voor auto update.
Hier baal ik echt van.
Is dit niet op een andere manier te doen?
Het is FRIET!
Het inbouwen stelt niets voor??? Niet als je één van die weinige bent waar de I-Panel meteen probleemloos werkt.Op donderdag 04 oktober 2001 22:10 schreef vinniel het volgende:
O ja en ff over die pics.
Het inbouwen van zo'n ding stelt geen zak voor.
Alleen ff voorin douwen, kabels bevestigen, vastschroeven en klaar.
Niet zoals bij mij dus, m'n PC blijft continu resetten... zelfs de reset-mod mocht niet baten (waarschijnlijk condensatort of weerstand te warm geworden tijdens solderen
Heb het zelfde moederbord als jou en heb nergens last van, heb wel de autoupdaterefreshthingie uitstaan anders zuipt ie elke 30 seconden m;n pci bus lam en dat vind seti niet leukOp donderdag 04 oktober 2001 22:19 schreef Brian Dickens het volgende:
[..]
Het inbouwen stelt niets voor??? Niet als je één van die weinige bent waar de I-Panel meteen probleemloos werkt.
Niet zoals bij mij dus, m'n PC blijft continu resetten... zelfs de reset-mod mocht niet baten (waarschijnlijk condensatort of weerstand te warm geworden tijdens solderen)...
Het is FRIET!
Cool DDR badgeje , waar heb je dat vandaan??
Het is FRIET!
Probleem had ik ook, Geforce 1 weggeflikkerd, Ati erin en klaar was Klara!Op vrijdag 29 juni 2001 13:49 schreef bouncin-j het volgende:
mijn a7a266 herkende mijn videiokaart niet altijd. Van alles geprobeerd, BIos, ander kaarten etc. Wwat blijkt: ipanel veroorzaakte het probleem
ik kreeg er 5 toegestuurd
weet iemand of ie ook om de bv 5 sec van de temp. naar de voltage kan springen??
dus: temp--5sec-->volt--5sec-->fanspeed
etc.
thx
Verwijderd
Verwijderd
Turn it off and on again.
Turn it off and on again.
Verwijderd
Hopelijk werkt bij mij alles goed na een patch ofzo.
Best gaaf apparaat, maar ik heb ook dat stotter probleem.
Ik heb een A7A266 mobo en nu las ik ergens op het net dat
de mod niet scheen te werken op de A7A266
Is er iemand die ook een A7A266 mobo heeft en na de mod
de stotter verholpen heeft ??
Verwijderd
bij mij anders welOp donderdag 28 juni 2001 20:58 schreef Fugazi het volgende:
ipanel werkt niet met Promise losse insteek Ultra100 controller
Verwijderd
Verwijderd
kan je die ook aansluiten op de asus p4t-eOp donderdag 14 februari 2002 19:19 schreef alex21 het volgende:
je hebt er echt geen drol aan de temperatuur op Ipanel is net zo fout als in je bios! je kan geen fan aansturen! DigiDoc 5 is stuk luxer.
Verwijderd
Via de search van Asus.com of Google kwam ik niet achter officiele pagina op de Asus site.
Heeft iemand die url voor me? Want ik wil graag wat meer informatie zoeken op de Asus site over dit I-Panel.
Ik ben van plan de I-Panel aan te schaffen bij mijn Asus P4S333.
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Tis toch lache.
Digidoc is kweetniethoeveel duurder.
Ik heb 4 lege Bay's (luxe probleem
* Gman wacht nu al bijna +3 weken op z'n Ipanel
In het Mobo boekje van de P4T-E wordt er niet over gesproken.Op donderdag 14 februari 2002 23:09 schreef alex21 het volgende:
[..]
OF I-Panel op jouw asus past weet ik niet! kijk op asus site!
ik heb begrepen dat er een 20 pins aansluiting op het mobo zou moeten zitten, en die zit er dus niet op:'(
misschien is er iemand die een electrisch schema heeft of kan maken waarmee je hem als nog kunt aansluiten???
Verwijderd
dus ook alleen asus borden
P4T-M (socket 423)
P4B (socket 478)
A7M266
A7S-VM
A7A266
A7V266
CUVX-DLS/D
CUSL2-LS
CUSL2
CUSL2-C
CUSL2-M
CUEP2-M
CUV266
CUV266-E
CUV4X-E
CUV4X-C
CUV4X-LS (server moederbord)
CUSI-FX
TUSL2-C (tualatin)
TUA266 (tualatin)
CUSI-M
basic 21 euro
deluxe 42 euro
minimaal 6 stuks afname
p4t-b wel en de p4t-e niet??Op donderdag 28 maart 2002 01:13 schreef k-tec het volgende:
deze moederborden worden allemaal ondersteund voor het ipaneeltje van asus
dus ook alleen asus borden
P4T-M (socket 423)
P4B (socket 478)