Je eigen benchmark resultaten bij reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 17:31
Ik heb een idee wat misschien wel handig of leuk is. Geen idee of zo iets moeilijk te implementeren is.

Wanneer jullie een review plaatsen over een laptop zien we bij benchmarks altijd resultaten van vergelijkbare systemen. Misschien is het ook leuk om ergens bij instellingen de scores van je eigen benchmark toe te kunnen voegen, zo kan je vergelijken hoe het gereviewde exemplaar zich verhoud tot jouw eigen systeem.

Klinkt best aardig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik vind het een erg leuk idee, dat mits gebruiksvriendelijk geïmplementeerd erg krachtig kan zijn.

We zijn qua presentatie van de benchmarkresultaten in de Pricewatch nog niet helemaal waar we moeten zijn, maar we hebben nu wel de mogelijkheid om een goede koppeling te maken tussen productuitvoeringen en testresultaten. Testresultaten van gebruikers kunnen we goed gebruiken om meer data te verzamelen waarmee de prestaties van producten vergeleken kunnen worden. Het weergeven van je eigen resultaat in de grafieken in reviews is een uitstekende incentive om gebruikers betrouwbare resultaten te laten toevoegen.

Ik ga het op de backlog zetten.