Vraag

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:24

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Dag allen,

Ik heb een Rii i25 fly-mouse binnengekregen vandaag, alleen ik krijg 'm met geen mogelijkheid aan de praat. Op Internet staat helaas ook weinig?

De dongle die erbij zit heb ik al in 3 apparaten gehad, daar wordt ie netjes herkend als fly-mouse-dongle. Echter lijkt het apparaat niet te pairen met de dongle (dit zou volgens mij automatisch moeten gaan). Alleen het IR gedeelte werkt. Maar het toetsenbord e.d. en 't fly-mouse gedeelte weigert totaal. Zie ik iets over het hoofd? daarnaast knippert er continu een blauw lampje. Ook daar weet ik geen betekenis van?

Professioneel Heftruck Syndroom

Alle reacties

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar omdat IR wel werkt en de rest niet. Je heb het schakelaartje aan de zijkant op "on" staan?

Testing, one, two ...

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
hardware-lover schreef op woensdag 28 september 2016 @ 23:16:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar omdat IR wel werkt en de rest niet. Je heb het schakelaartje aan de zijkant op "on" staan?
Jeps, staat op on :). Overal staat dat ie gewoon moet werken, maar bij mij dus niet :( miss verkeerde dongle, of toch stuk? Ik bel er morgen even achteraan iig...

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Nou, heb bericht van de firma. Heb 't apparaat teruggestuurd namelijk met als bericht dat ik 'm niet gepaird krijg met de dongle. Dat hebben zij ff voor me gedaan. Moet alleen wel ff de retourkosten lappen, omdat ik al e.e.a. uitgezocht had op youtube, en daarom dachten ze dat ik 'm ook al had gepaird met de ESC knop (nou, tig sites afgezocht, nergens ben ik dat tegengekomen?!, ook niet in de handleiding). Maar goed. Allang blij dat ie dus wel gewoon werkt... als het goed is. ;)