ook elite forum voor hardware ?

Pagina: 1
Acties:

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
om het niveau een beetje hoog te houden zou er misschien ook een forum voor ervaren computermensen moeten komen hier waarvan alle onzinverkopers een beetje geweerd worden. net zoals nu met de SG al gebeurd is zeg maar. kijk ik vind het dus echt niet erg als iemand ergens geen verstand van heeft maar als diegene dan klakkeloos op een vraag antwoord omdat hij denkt dat het wel zo zal zijn daar stoor ik me dus wel aan. ik heb het dus over antwoorden die gegeven zijn door mensen die doen alsof ze het weten maar die absoluut niet weten waarover ze praten.

zoals:
Hoi ! over een uurtje ga ik een videokaart halen, maar welke is nou beter?
nVidia GeForce2 PRO 128bit AGP 32MB DDR FL355

of

nVidia GeForce2 MX400 AGP 64MB/ TV-OUT FL309
(FL289 zonder TV-Out)

antwoord hierop:

de 2e, want die heeft 2x zoveel geheugen
de tv-out op een gay-force is altijd heel donker, dus die kun je beter besparen en een trust televiewer kopen

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
-> LA

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
zo worden het er wel heel erg veel fora imho ;)

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56

Kirpeknots

Wazzup!

Ahum.....

Ik vind dit niet zo'n goed idee. ;)

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 08:30

ThE_ED

Stuffed Animal

Bij iets belangrijks als aankoop etc. altijd ff profile van je antwoordgever checken etc... :) En op meer antwoorden wachten.

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Zegt HID je iets?
Dan weet je ook waarom niet.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
HID was op zich best een succes hoor.....maar enige nadeel was dat het er te rustig was.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 28 juni 2001 16:46 schreef McVirusS het volgende:
HID was op zich best een succes hoor.....maar enige nadeel was dat het er te rustig was.
Dus was het geen succes.

De inhoud was misschien wel wat men probeerde te halen, maar het was geen succes, anders was het er nu nog.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Naar mijn mening bleven de pro's die men daarin wilde gewoon in P&W en WHG.
Topics waren IMO niet van een spectaculair niveau (de echte topics bleven toch gewoon in P&W) en het was er _echt_ rustig.
Bij een hardwareforum zal dat niet heel veel anders lopen.
Daarnaast is het toch niet zo'n drama om af en toe FAQ gevallen een mooie CnP te geven (er zijn maar een paar hardnekkige gevallen die niet leren en domme posts blijven doen) of dingen te melden bij een Mod, in ruil daarvoor krijg je een heel leuk forum waar ook heel veel nuttige threads zijn.
Oh wacht ik lees weer niet goed...
Onzinverkopers kun je ook netjes terecht wijzen, voor de rest geldt dan ook gewoon bovenstaande :)

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Op donderdag 28 juni 2001 16:46 schreef McVirusS het volgende:
euh, ik weet niet wat HID is/was, maar het lijkt me dat het iets met vragen wat je het beste kunt kopen enzo is...
ik weet niet wanneer dit was, maar er komen toch steeds meer gebruikers bij op GoT, misschien dat het nu niet zo rustig daar zou zijn dan... (ik zie ook steeds meer en meer van die topics over "is dit goed" "zie m'n nieuwe systeem" "wat moet ik kopen" enz...)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Nee hoor, HID staat voor Hardcore Interaction Design en was bedoeld als elite speelplaats voor mensen die hun brood verdienden in het webdesignen/scripten en programmeren :)

Verwijderd

Slecht idee lijkt me. Dan komen de mensen die er verstand van hebben nooit meer in de fora voor n00bs kijken (wie vind het nu leuk om eeuwig dezelfde simpele vragen te beantwoorden), en blijven ze daar maar wat dom naar elkaar blaten...

Dat het gemixt is, is dus juist wel goed. Dan word de kennis tenminste gedeeld.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het is wel eens een idee geweest om een speciaal forum voor dit soort aankoopvragen op te richten.

Voor veranderingen binnen de hoofdgroep Harde Waren kun je het beste contact opnemen met "chief" Kaj. denk ik :)
Pagina: 1