Ik ben mijn nieuwe PC aan het installeren en ik stuit op een zeer vervelend probleem. Alle audio die ik wil afspelen klink behoorlijk blikkerig en het geluid komt direct van voor. Ik heb alle drivers geïnstalleerd (Grafische kaart GTX 1070, Dell U3415W en moederbord MSI Z170M Mortar), maar het resultaat is dat audio gewoon verschrikkelijk klinkt. Echter vind ik nergens ook maar enige opties om dit aan te passen. Ik kan wel een stereo test doen, en dan komen de geluiden wél van links en rechts. Ik heb een clean Windows 8.1 Install gemaakt en direct daarna Windows 10 geüpgrade.
Zowel (mini)Displayport als HDMI geeft dit probleem. Ik begrijp er helemaal niets van. Ik ben al jaren OSX gebruiker, dus ik ken mijn weg in Windows niet zo goed.
Dan heb ik ook nog een video 'probleem'. Op 1 of andere manier werkt de HDMI direct op het moederbord niet wanneer ik de grafische kaart in de PC heb zitten, is dit normaal?
Kan iemand mij hiermee op weg helpen?
Zowel (mini)Displayport als HDMI geeft dit probleem. Ik begrijp er helemaal niets van. Ik ben al jaren OSX gebruiker, dus ik ken mijn weg in Windows niet zo goed.
Dan heb ik ook nog een video 'probleem'. Op 1 of andere manier werkt de HDMI direct op het moederbord niet wanneer ik de grafische kaart in de PC heb zitten, is dit normaal?
Kan iemand mij hiermee op weg helpen?