Had het meteen gevraagd aan diegene waar je het van gehoord had.
There is no art to find the minds construction in the face
die had het ook ergens gelezen =] benniedom ben een helicopter
Als je het niet gelooft stap je maar uit
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
je krijgt er wel wat voor terug.Op donderdag 28 juni 2001 16:25 schreef Baba het volgende:
Doom 3, is dat niet dat spel wat verschrikkelijk veel van je computer eist?
Idd nix over bekend, schop die kennis die het zgn wist maar
kan best een gelekte versie zijn hoor, verwacht er dan alleen niks van. Ik had 3 jaar voordat Unreal uitkwam ook al een build, maar dan kon je alleen maar in 3 gelinkte kamers rondlopen, zonder wapens zonder niks. Was wel vet lachuh natuurlijk, die gfx waren toen echt state of the art
waar heb je dat dan gehoord?Op donderdag 28 juni 2001 16:20 schreef RSP het volgende:
ik hoor net dat er een test versie van doom3 is... weet iemand waar ik hem kan halen ??
Irritant zoiets, ik heb een keer een gastje in de buurt gehad die zei dat hij Gran Turismo 3 voor de PS2 al had. Dat zei hij dus in november 2000, terwijl het net een maand uit is in Japan. Lekker laten kletsen dat soort lui, of vragen of je ff langs mag komen om te kijken, dan houdt het gesmoes wel op.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Nou ik had wel toendertijd de IHV versie van Quake3. Ongeveer 5 maanden voordat de eerste test versie uitkwam.
Me tooOp donderdag 28 juni 2001 19:20 schreef McRuler het volgende:
ikke ook doom 3 wil!!
| I've got permission to color outside the lines |
Wie nietOp donderdag 28 juni 2001 19:20 schreef McRuler het volgende:
ikke ook doom 3 wil!!
39
De hele DOOM serie heeft altijd al kont geschopt! 
* MrJ herinnert zich nog de lange DOOM&DOOM2 dagen op z'n 486!
* MrJ herinnert zich nog de lange DOOM&DOOM2 dagen op z'n 486!
Godfather Bodybuilding topic reeks
BFG9000!
Godfather Bodybuilding topic reeks
ik sta tevens te trappelen voor
************ 2k2 ®
of Return to castle Wolfenstein
maar volgens mij gaat er nix boven lekker een paar ventjes porren met je kettingzaag
************ 2k2 ®
of Return to castle Wolfenstein
maar volgens mij gaat er nix boven lekker een paar ventjes porren met je kettingzaag
edit:
Ik geloof nooit dat een game zo heet... dit kost je dus een waarschuwing
Ik geloof nooit dat een game zo heet... dit kost je dus een waarschuwing
Verwijderd
ik had test versie van urban terror beta 2 build 10 was wreed ik en mijn clan alang beta 2 spelen
en de rest beta 1.27 ps die build 10 was cool alles werkte wreede wapens eigen server en lekker online spelen maar mijn vraag nu is er niet ergens een site waar al die test verie's staan van die uitgelekte dingen
Verwijderd
yo!!! die site van je heeft iets gedaan.
de site staat nu in netwerkomgeving!
waar ik twee films kan binnenhalen!
bedankt!
de site staat nu in netwerkomgeving!
waar ik twee films kan binnenhalen!
bedankt!
shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhtOp maandag 09 juli 2001 15:42 schreef -SK- het volgende:
yup hier kan je films halen
Je hebt aardig wat slotjes op je naam staan, en ik denk dat dit je een waarschuwing gaat opleverenOp maandag 09 juli 2001 15:42 schreef -SK- het volgende:
yup hier kan je films halen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
heb urban terror ook gedowned, maar er staan geen maps bij!! kan de mod wel opstarten maar kan daarna dus niks spelen omdat ik geen enkele map heb!!!
Het is hier GEEN chatbox/warezmarkt ed.
Dus nu of serieus of niet.
Dus nu of serieus of niet.
Pagina: 1
voor SK