Hoe controleren of koe draait op beveiligd systeem

Pagina: 1
Acties:

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:22

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Topicstarter
Ik zit hier achter een NT4 systeem die nogal beveiligd is. (ik kan niet bij taskmanager komen en sommige dir's op C-schijf kan ik ook niet bij).

Nu wil ik mijn eigen koetje gaan draaien, maar eerst wil ik controleren of er niet al een koe van iemand anders draait. Alleen hoe kan ik dat controleren als ik nergens bij kan??

D.

Sys Specs

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Koe executable uitvoeren, en als er geen koe tevoorschijn komt dan draait er al eentje ... :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

je schroef de computer open zonder dat er een koe opstaat stop een schroevendraaier tussen de fan en ruikt.
dan haal je de schroevendraaier weer uit de fan en instaleer je de koe je wacht 5min en dan weer schroevendraaier in de fan stinkt het nu meer dan draait de koe }:O

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Op vrijdag 29 juni 2001 13:34 schreef victorb het volgende:
je schroef de computer open zonder dat er een koe opstaat stop een schroevendraaier tussen de fan en ruikt.
dan haal je de schroevendraaier weer uit de fan en instaleer je de koe je wacht 5min en dan weer schroevendraaier in de fan stinkt het nu meer dan draait de koe }:O
:? koeienvlaaien ruiken? ;) :P

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op donderdag 28 juni 2001 16:19 schreef Danfoss het volgende:
Ik zit hier achter een NT4 systeem die nogal beveiligd is. (ik kan niet bij taskmanager komen en sommige dir's op C-schijf kan ik ook niet bij).

Nu wil ik mijn eigen koetje gaan draaien, maar eerst wil ik controleren of er niet al een koe van iemand anders draait. Alleen hoe kan ik dat controleren als ik nergens bij kan??

D.
Mischien een open deur maar eeuuhh weet de eigenaar van je plannen om te gaan grazen ? ;)

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Goede oplossing:

Overtuig de systeembeheerder(s) van het nut van onze geliefde koetjes en zorg dat hij er een mooie netwerkdistributie van maakt }:O

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:22

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Topicstarter
Op zaterdag 30 juni 2001 12:39 schreef Baklap het volgende:

[..]

Mischien een open deur maar eeuuhh weet de eigenaar van je plannen om te gaan grazen ? ;)
Kijk die PC is NIET mijn eigendom, maar ik werk er wel 5 dagen in de week op. Dus als ik een koe wil draaien doe ik dat gewoon. :)

En ik kan de sysbeheerder niet vragen, omdat die er niet is. (wordt allemaal remote gedaan door extern bedrijf :( )

Maar de 1e optie (gewoon koe starten) werkte, dus heb koetje nu lekker aan 't grazen..

Sys Specs

Pagina: 1