MyReact

Pagina: 1
Acties:

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Topicstarter
Beste,

Wanneer ik vanuit het forum de tabjes bovenaan van Forumlijst e.d. bekijk werkt het uitstekend, alleen bij MijnTopics krijg ik een error en verdwijnt die balk. Kan die daar ook worden toegevoegd of is dat niet mogelijk?

Weet verder ook niet of het komt doordat ik nooit wat op het forum had gezet.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Met welke browser krijg je dit? Ik werk hier met Firefox 49.0.1. en heb dit echter niet. Wat is de fout trouwens die je ziet? Misschien wel zo handig om te vermelden.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Topicstarter
Outerspace schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:37:
Met welke browser krijg je dit? Ik werk hier met Firefox 49.0.1. en heb dit echter niet. Wat is de fout trouwens die je ziet? Misschien wel zo handig om te vermelden.
De laatste versie van Opera en nu ik dit topic plaatste is de fout weg. :/

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• Zvennn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 12:52
Dit hoort in SB thuis, is geen mooie nieuwe feature

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het is ook niet echt een bug. Als je nog geen forumposts hebt dan laat de posthistory pagina inderdaad een foutmelding zien, en de foutmeldingspagina is generiek en heeft (dus) geen tabs. Dit gaan we ook niet fixen...

Intentionally left blank